Пропустити навігацію

ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ – ЗРУЧНИЙ СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ З ПЕНСІЙНИМ ФОНДОМ

З початку нинішнього року до середини березня майже 1700 мешканців Полтавської області скористалися можливістю подати до Пенсійного фонду України електронне звернення, тобто, пропозицію, заяву або скаргу. Як свідчить аналіз, кількість онлайн-дописувачів, у порівнянні з минулим роком, суттєво збільшилася – на 275 осіб. Отже, в регіоні дедалі зростає популярність електронних сервісів Пенсійного фонду.

Подавати онлайн-звернення можуть як фізичні особи, так і юридичні. Для цього треба мати стаціонарний комп’ютер або завантажити застосунок “Пенсійний фонд” на мобільному телефоні.

Процедура дистанційного спілкування нескладна. Кроки подання звернення наступні:

  1. Увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою Дія.Підпис; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій BankID.
  2. На головній сторінці зліва вибрати категорію «Комунікації з ПФУ», в ній – вкладку «Звернення».
  3. Заповнити запропоновану форму, зазначивши таку інформацію:

– загальні дані (прізвище, ім’я та по-батькові, стать, вік);

– тип особи (фізична чи юридична);

– тип звернення (обрати: пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга тощо);

– позначка, якщо звернення повторне;

– орган ПФУ, до якого призначено звернення (обрати із запропонованого списку);

– зміст звернення (зазначити, про що звернення, наприклад, «перерахунок пенсії» або «зміни щодо нарахування субсидії», написати текст повідомлення);

– вид доставки (у вкладці «прошу надати мені відповідь у визначений законом термін»);

– адреса, контактні дані.

  1. Додати «сканкопії» документів (у разі необхідності) і натиснути на кнопку «Відправити до ПФУ».

Через деякий час представники Пенсійного фонду зв’яжуться із дописувачем – це може бути повідомлення на електрону пошту або дзвінок на вказаний телефон.

Після подання онлайн-звернення можна переглядати стан його опрацювання.

Zvernennya 300x225 - ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ - ЗРУЧНИЙ СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ З ПЕНСІЙНИМ ФОНДОМ

background Layer 1