Пропустити навігацію

ВСЕ БІЛЬШЕ Й БІЛЬШЕ МЕШКАНЦІВ ПОЛТАВЩИНИ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Розгляд звернень громадян – це і один з пріоритетів роботи працівників Пенсійного фонду, і один з напрямів, що потребує надзвичайних часових, фінансових і людських витрат. По-перше, – за кожним зверненням – вивчення документів і законодавчих вимог, глибокий аналіз і порівняння, серйозне психологічне навантаження і, врешті-решт, узагальнення інформації декількох підрозділів, які долучаються до опрацювання. А по-друге, – рік тому Фонд став адміністратором нових функцій, пов’язаних із державною підтримкою громадян у формі субсидій, пільг і страхових виплат. Звідти – і постійне зростання кількості осіб, які хочуть з’ясувати, поскаржитися або внести пропозицію.

Звернення надходять на особистих прийомах і поштою (звичайним зв’язком і електронним), через вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) і через «Урядовий контактний центр».

За перший квартал нинішнього року до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області звернулося понад 7 тисяч громадян, що на 9 відсотків більше відповідного показника минулого року, який на той момент став рекордним і перевищив моніторингові показники за всі попередні роки.

 

Офіційні веб-сторінки Головного управління – це один із каналів поширення інформації, необхідної для громадян. Тут мешканці області можуть знайти відповіді на численні питання, які порушуються у зверненнях.

https://www.facebook.com/gu.pfu.poltava/

https://www.pfu.gov.ua/pl/

Zvernennya 300x225 - ВСЕ БІЛЬШЕ Й БІЛЬШЕ МЕШКАНЦІВ ПОЛТАВЩИНИ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

background Layer 1