Пропустити навігацію

РЕЗУЛЬТАТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН У I КВАРТАЛІ 2024 РОКУ

Прийом та обслуговування громадян здійснюється у сервісних центрах, на виїзних прийомах, на віддалених робочих місцях, дистанційно та шляхом надання електронних послуг.

У цілому за звітний період працівники сервісних центрів надали 128 тис. послуг. Серед найпопулярніших є подання документів для призначення та перерахунку пенсій і комунальних виплат; отримання консультацій; видача довідок; оформлення документів для виготовлення пенсійних посвідчень та їх видача.

Все більшої популярності в області набувають дистанційні форми обслуговування громадян. У їх числі – електронні сервіси вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) та територіальних громад, застосунок «Дія». Упродовж кварталу громадяни одержали 4,2 тис. таких послуг.

Не втрачають і телефонні консультації. Про це свідчить 17 тис. звернень на «гарячі» телефонні лінії Головного управління.

У територіальних громадах, центрах надання адміністративних послуг, виконавчих органах сільських і селищних рад налічується 47 точок, куди за графіками виїжджають фахівці Головного управління. Упродовж кварталу на віддалених робочих місцях надано 1914 послуг.

Poslugy 300x225 - РЕЗУЛЬТАТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН У I КВАРТАЛІ 2024 РОКУ

background Layer 1