Пропустити навігацію

НА ЗАСІДАННІ КОЛЕГІЇ ГОЛОВНОГО УПРАЛІННЯ РОЗГЛЯНУЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ПРОТЯГОМ КВАРТАЛУ

На засіданні колегії Головного управління, яке відбулося 24 квітня, розглядалися результати роботи за окремими напрямами упродовж І кварталу.

Огляд стану організації прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду, став основною темою, яку окреслив начальник профільного управління Володимир Проходовський.

Олександр Штанько розповів, як управління адміністративного забезпечення реалізувало основні функції і завдання. Про дотримання вимог антикорупційного законодавства в Головному управлінні йшлося у доповіді Світлани Сердюк, яка очолює відповідний відділ.

– Як свідчить аналіз, надання консультацій залишається фаховим здобутком фахівців Пенсійного фонду. За цією послугою упродовж звітного періоду звернулося 34,8 тис. мешканців області, – повідомив Володимир Проходовський.

Важливим елементом якісного та ефективного обслуговування громадян було названо створення належних матеріально-технічних умов прийому. До таких, що відповідають єдиним вимогам, належать, на думку керівника управління обслуговування громадян, приміщення сервісних центрів у Карлівці, у Лубнах та у Полтаві (ВОГ № № 13, 12).

І Олександр Штанько, і Володимир Проходовський, опікуючись проблемними питаннями розгляду звернень громадян, наголосили, що це і один з пріоритетів роботи працівників Пенсійного фонду, і один з напрямів, що потребує надзвичайних часових, фінансових і людських витрат.

Foto 3 300x225 - НА ЗАСІДАННІ КОЛЕГІЇ ГОЛОВНОГО УПРАЛІННЯ РОЗГЛЯНУЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ПРОТЯГОМ КВАРТАЛУ

background Layer 1