Пропустити навігацію

ПРО БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ У ПЕНСІЙНИХ УСТАНОВАХ ОБЛАСТІ

invalidy bezbaryernist 300x169 - ПРО БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ У ПЕНСІЙНИХ УСТАНОВАХ ОБЛАСТІ

Що стосується забезпечення доступності приміщень Головного управління для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, то мережею сервісних центрів Пенсійного фонду та робочих місць з обслуговування громадян охоплені всі адміністративно-територіальні одиниці нашого краю.

Як і раніше, в Полтавській області функціонують 17 підрозділів обслуговування громадян, структурні осередки яких розміщені у 26-ти населених пунктах.

У рамках формування системи ефективної взаємодії з одержувачами послуг продовжується співпраця з територіальними громадами, центрами надання адміністративних послуг, виконавчими органами сільських і селищних рад щодо інформаційної, технічної та організаційної підтримки роботи фахівців Пенсійного фонду на віддалених робочих місцях. Нині в області налічується 47 точок, куди за графіками виїжджають фахівці Головного управління.

Послуги, притаманні Пенсійному фонду, громадяни одержують без прив’язки до місця їхнього проживання.

Все більшої популярності в області набувають дистанційні форми обслуговування громадян. У їх числі – електронні сервіси вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) та територіальних громад, застосунок «Дія».

Увійти до особистого кабінету на вебпорталі можна за допомогою Дія.Підпис; кваліфікованого електронного підпису (#КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема з використанням технологій #BankID.

Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».

Фахівці Фонду не один рік працюють над створенням комфортних умов для клієнтів. Всі приміщення Фонду, де в цьому була потреба, обладнані пандусами, мають кнопки виклику фахівців, тактильні таблички, метрономи. Відповідно до вимог брендбуку Пенсійного фонду встановлені вказівники, оновлюється інформація на стендах. У випадку відсутності електроенергії оперативно залучаються генератори.

Санітарні кімнати обладнані в усіх приміщеннях сервісних центрів Фонду, однак, на жаль, поки що лише окремі з них відповідають вимогам інклюзії. Тож надалі за наявності фінансових ресурсів інклюзивне середовище в пенсійних установах обов’язково розширюватиметься.

Популярними серед громадян, особливо тих, що мать особливі потреби, залишаються телефонні консультації. Про це свідчить близько 45 тис. звернень на «гарячі» телефонні лінії Головного управління за десять місяців нинішнього року.

Телефонні консультації з питань пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій і пільг люди з інвалідністю можуть одержати за номерами «гарячих» телефонних ліній сервісних центрів та регіональної „гарячої” лінії (0532) 56-24-34.

background Layer 1