ЯК СФОРМУВАТИ ВИТЯГ З ЕЛЕКТРОННОЇ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ?
З 10 червня 2021 року в Україні діють електронні трудові книжки, відтак всі роботодавці повинні занести до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування інформацію про найманих працівників, яка раніше зберігалася на паперових документах.
З початку 2024 року від страхувальників та застрахованих осіб Полтавщини до Головного управління надійшло понад 42 тисячі звернень щодо оцифрування трудових книжок, які в подальшому опрацьовувались у рамках загальнодержавної черги. У цілому наразі зафіксовано близько 120-ти тисяч електронних трудових документів наших земляків.
Українці, які мають електронний документ про свою трудову діяльність, можуть перевірити інформацію про страховий стаж, сформувавши витяг самостійно. Процедура ця нескладна і займає кілька хвилин.
Як сформувати витяг з електронної трудової книжки:
- зайти на портал Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua);
- авторизуватися за допомогою електронного підпису (КЕП) або системи електронної ідентифікації GOV.UA через підтвердження банку (BANK.ID).
- у розділі “Комунікації з ПФУ” натиснути вкладинку “Запит на отримання електронних документів”;
- у запропонованому списку «Тип звернення» обрати “Витяг з ЕТК”;
- ввести номер телефону (якщо потрібно) та дати згоду на обробку персональних даних;
- відправити до ПФУ.
Сформовані документи у форматі pdf доступні для перегляду, завантаження та друку у вкладці «Мої звернення».