Пропустити навігацію

Інформація про доступ до публічної інформації

Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до таких законів України:

“Про доступ до публічної інформації”,

“Про інформацію”,

“Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

“Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”

“Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації ”.

Доступ до публічної інформації про діяльність Головного управління  Пенсійного фонду України в Полтавській області (далі – Головне управління) забезпечується такими шляхами:

  • розміщення публічної інформації на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України, оприлюднення на Єдиному порталі відкритих даних;
  • розміщення публічної інформації на інформаційних стендах у приміщеннях сервісних центрів відділів обслуговування громадян;
  • надання публічної інформації за запитами на інформацію.

Публічна інформація про діяльність Головного управління може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді електронного документа.

 

Письмовий запит подається в довільній формі на поштову адресу Головного управління – вул. Гоголя, 34 м. Полтава, 36600.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідних форм запиту на публічну інформацію, зразки яких можна отримати в сервісних центрах відділів обслуговування громадян Головного управління (посилання) або роздрукувати тут (посилання).

Запит може бути поданий на електронну адресу Головного управління gu@pl.pfu.gov.ua та за телефоном (0532) 56-06-43.

Запит на отримання публічної інформації може подаватися особисто запитувачем чи його довіреною особою.

Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит особисто, його має оформити відповідальна особа, яка здійснює прийом громадян у відділі обслуговування громадян або відділу обробки звернень громадян Головного управління, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

 

Запит на інформацію має містити:

1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

 

Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити  строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п‘яти робочих днів з дня отримання запиту.

Інформація на запит надається безоплатно.

Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк.

Розмір витрат на копіювання та друк документів і порядок відшкодування цих витрат визначаються у розмірі граничних норм, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 740 “Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію ”.

При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

background Layer 1