НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ДІЄ НОВИЙ ФУНКЦІОНАЛ ДЛЯ НАДАВАЧІВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Як удосконалити механізм оформлення житлових субсидій і пільг? Як прискорити процедуру надання фінансової підтримки найбільш соціально вразливим громадянам? Як забезпечити максимальний захист інформації і мінімізувати паперовий обмін? Над цими завданнями постійно працюють фахівці Пенсійного фонду України, які вже кілька років поспіль реалізують функцію щодо надання та виплати житлових субсидій і пільг.
Цифровою платформою для модернізації всіх процесів і процедур, пов’язаних із наданням та отриманням житлово-комунальних послуг, є вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/), де у числі іншого функціонують електронні кабінети надавачів послуг. Нещодавно ці електронні сховища інформації зазнали змін. На виконання урядової постанови в кабінетах з’явилися нові функції, що дозволяють суттєво прискорити процедуру надання житлових субсидій та пільг.
Нині управителі, виконавці комунальних послуг мають можливість подавати відомості про ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги (у розрізі споживачів та їх особових рахунків) за принципом «вітрина». Новий функціонал «Вітрина – 1201» спрощує обмін інформацією, який здійснюється один раз на місяць – до десятого числа (на перше число звітного місяця).
Як свідчить аналіз, проведений у Головному управлінні, на кінець поточного року із 932 надавачів комунальних послуг, зареєстрованих на Полтавщині, до нової системи обміну інформацією з Пенсійним фондом приєдналися лише 147. Саме ці свідомі виконавці комунальних послуг оперативно завантажують до електронних кабінетів інформацію, яка необхідна для автоматичного призначення субсидій та пільг і проведення масових перерахунків у зв’язку зі змінами тарифів.
Чекаємо більшої свідомості та відповідальності!