У Полтаві проаналізували результати роботи пенсійної галузі області протягом минулого року
У засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, на якому 11 лютого розглядалися підсумки роботи галузі за 2024 рік, взяла участь заступниця Голови правління Пенсійного фонду України Ірина Ковпашко.
Доповідь, представлена начальником Головного управління, охопила всі напрями діяльності та функції, властиві Фонду. Обслуговування громадян і призначення різного виду соціальних виплат, наповнення пенсійного бюджету і впровадження цифрових технологій, зовнішні та внутрішні контрольні заходи, інформаційна робота з різними цільовими групами громадськості – ці та інші питання стали складовими комплексного огляду.
– Найбільше страждають від наслідків війни вразливі категорії населення, тому нині ми спостерігаємо зростання попиту на соціальний захист та соціальну справедливість, – наголосив Володимир Тараторін.
Довідково:
- протягом звітного періоду 407,4 тис. пенсіонерів Полтавської області були забезпечені виплатами на загальну суму 28,1 млрд грн.
- протягом року призначено 19238 нових пенсій, проведено 42786 індивідуальних перерахунків. Відповідно до рішень суду здійснено 6679 перерахунків пенсій колишніх військовослужбовців.
- на виконання положень законів України та рішень Уряду забезпечено проведення планових перерахунків пенсій, житлових субсидій і соціальних страхових виплат;
- середній розмір пенсійної виплати в області за рік зріс на 511,48 грн ( на 10 %) і на 1 січня 2025 року досяг 5703,30 грн;
- на 01.01.2025 в області 107 тис. домогосподарств одержують з боку держави соціальну підтримку у вигляді житлових субсидій, їх середній розмір склав 1739 грн.
- пільгами на оплату житлово-комунальних послуг користуються
55,6 тис. осіб, середній розмір виплати становить 1693 грн; - за рік на виплату житлових субсидій і пільг мешканцям області спрямовано 2,1 млрд грн;
- сумарний показник наповнення бюджету Пенсійного фонду України в області склав 101,7 %;
- працівники фронт-офісів надали 482 тис. послуг, у тому числі 7 тис. – на віддалених робочих місцях, надано більше 64 тис. тис. телефонних консультацій.