Вдосконалюємо механізм роботи «гарячої» телефонної лінії
На «гарячій» телефонній лінії, яка діє в Головному управлінні, почергово працюють фахівці сервісних центрів Пенсійного фонду, розташованих у Полтавській територіальній громаді.
Віднедавна – з 17 лютого – до регіонального каналу зв’язку приєдналися не лише фахівці, а й телефонні лінії обслуговування громадян, які раніше функціонували в осередках Фонду. Відтак консультації стали більш якісними і розлогими, але й потік додзвонювачів суттєво збільшився.
Протягом робочого дня близько чотирьох-п’яти десятків громадян телефонують до Головного управління. А за два перших місяці року зафіксовано майже тисяча телефонних звернень!
Найбільш популярними питаннями, з якими люди звертаються за консультаціями, є наступні:
- особливості цьогорічної індексації пенсійних і страхових виплат;
- проблемні моменти у ході оформлення та виплати житлових субсидій і пільг;
- уточнення процедури ідентифікації пенсіонерів з числа ВПО;
- вимоги щодо оформлення пенсій учасникам бойових дій і членам сімей – по втраті годувальника тощо.
Нагадуємо, що мешканці Полтавщини та обласного центру зокрема можуть одержати телефонні консультації з питань пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій і пільг за телефоном
(0532) 56-24-34.