Пропустити навігацію

Вдосконалюємо механізм роботи «гарячої» телефонної лінії

Dyzajn bez nazvy 2 200x300 - Вдосконалюємо механізм роботи  «гарячої» телефонної лінії

На «гарячій» телефонній лінії, яка діє в Головному управлінні, почергово працюють фахівці сервісних центрів Пенсійного фонду, розташованих у Полтавській територіальній громаді.

Віднедавна – з 17 лютого – до регіонального каналу зв’язку приєдналися не лише фахівці, а й телефонні лінії обслуговування громадян, які раніше функціонували в осередках Фонду. Відтак консультації стали більш якісними і розлогими, але й потік додзвонювачів суттєво збільшився.

Протягом робочого дня близько чотирьох-п’яти десятків громадян телефонують до Головного управління. А за два перших місяці року зафіксовано майже тисяча телефонних звернень!

Найбільш популярними питаннями, з якими люди звертаються за консультаціями, є наступні: 20250227 131901 e1740660916404 225x300 - Вдосконалюємо механізм роботи  «гарячої» телефонної лінії

  • особливості цьогорічної індексації пенсійних і страхових виплат;
  • проблемні моменти у ході оформлення та виплати житлових субсидій і пільг;
  • уточнення процедури ідентифікації пенсіонерів з числа ВПО;
  • вимоги щодо оформлення пенсій учасникам бойових дій і членам сімей – по втраті годувальника тощо.

Нагадуємо, що мешканці Полтавщини та обласного центру зокрема можуть одержати телефонні консультації з питань пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій і пільг за телефоном

(0532) 56-24-34.

background Layer 1