Пропустити навігацію

Про житлові субсидії і пільги – в ефірі обласного радіо

Taburets radio 20 03 300x226 - Про житлові субсидії і пільги - в ефірі обласного радіо

Дмитро Табурець, заступник начальника управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – начальник відділу контролю за правильністю нарахування житлових субсидій і пільг, 20 березня взяв участь у програмі «Українського радіо» і відповів на численні питання журналіста Олександра Бобошка та радіослухачів Полтавщини.

Основною темою спілкування в студії стало обговорення актуальних питань, пов’язаних із призначенням житлових субсидій і пільг.

Представник Головного управління пояснив, що з 1 січня п. р. відповідно до урядової постанови доповнено перелік осіб, яким пільги з оплати житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива будуть надаватися з урахуванням сукупного доходу сім’ї.

Також він зупинився на особливостях автоматичного перерахунку житлових субсидій з 1 березня п. р. і нагадав, що ключовим моментом при цьому є зменшення або збільшення середньомісячного сукупного доходу домогосподарства більше, ніж на 50 відсотків.

У числі іншого йшлося і про рішення уряду від 18 березня п. р. Цей документ доповнив перелік виплат, які враховуються або не враховуються для призначення житлової субсидії.

Оскільки існує чимало обставин, які впливають на призначення субсидії, Дмитро Табурець розлого окреслив це питання і нагадав одержувачам про необхідність своєчасного повідомлення органів Пенсійного фонду про зміни у їхніх доходах та в особистих даних.

 

Нагадуємо! Субсидія призначається за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги у межах соціальної норми житла, соціальних нормативів житлово-комунальних послуг і розміром обов’язкового відсотка платежу, установленого відповідно до постанови КМУ від 27.07.1998 № 1156

Необхідні документи: заява і декларація про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Також можуть надаватись інші документи для розгляду питання по суті.

Способи подання документів:

  • онлайн – через вебпортал електронних послуг (portal.pfu.gov.ua), мобільний застосунок “Пенсійний фонд”, портал ДІЯ;
  • особисто – до уповноваженої особи виконавчого органу територіальної громади або ЦНАПу; до будь-якого сервісного центру органу Пенсійного фонду України;
  • поштою – у паперовому вигляді до сервісного центру органу Пенсійного фонду України;

Для кожного домогосподарства розмір виплати розраховується індивідуально (з огляду на склад, дохід домогосподарства, перелік житлово-комунальних послуг, якими користуються члени домогосподарства).

background Layer 1