Результати опитування держслужбовців – черговий крок до аналізу усіх напрямків роботи
У форматі «круглого столу» 1 квітня в Головному управлінні відбулася нарада, участь у якій офлайн взяли керівники усіх самостійних підрозділів, а онлайн – представники цих підрозділів з віддаленим місцем розташування.
Основною темою обговорення стали результати опитування щодо визначення рівня емоційної залученості, лояльності, задоволеності умовами державної служби та потребами у професійному розвитку. Таке опитування проводиться щороку і включає десятки показників, у числі яких і санітарно-гігієнічні умови праці, і рівень заробітної плати, і забезпеченість технічними засобами тощо. Окрім того, чимала увага приділяється визначенню впливу стресових факторів на якість роботи, ставлення фахівців до установи, в якій вони працюють, і їх особистий внесок у досягнення стратегічних цілей, що стоять перед колективом.
Представивши мультимедійну презентацію за результатами анонімного опитування і прокоментувавши відповіді фахівців Головного управління, Володимир Тараторін закликав підлеглих до конструктивного діалогу.
Які фактори мають найбільший вплив на результати роботи? Чим викликаний суттєвий рівень стресу, про який інформували працівники? Що може змінити на своєму робочому місці кожен держслужбовець? Чому у щоденному спілкуванні немає пропозицій з низових ланок, які б могли вплинути на ситуацію в цілому?….. Ці та інші питання порушувалися у рамках обміну думками.
Наприкінці зустрічі учасники переглянули надану Пенсійним фондом України добірку психологічних тез щодо фундаментальних основ взаємодії у колективі. Володимир Тараторін дав начальникам підрозділів доручення щодо збору, аналізу та узагальнення конкретних пропозицій по налагодженню роботи управління.