Пропустити навігацію

Телефонні консультації – зовнішнім користувачам електронних сервісів вебпорталу Фонду

Після того, як у Пенсійному фонді з’явилася функція щодо призначення та виплати житлових субсидій і пільг, виникла необхідність налагоджувати комунікації не лише з одержувачами виплат і представниками тергромад, але й з надавачами житлово-комунальних послуг.

Як відомо, цифровою платформою для модернізації всіх процесів, пов’язаних із наданням та отриманням житлово-комунальних послуг, є вебпортал Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua/), де у числі іншого функціонують електронні кабінети надавачів. Тому у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області як одна з форм комунікації функціонує телефонна лінія для так званих зовнішніх користувачів електронних сервісів вебпорталу Фонду.

На практиці, коло тих, хто хоче одержати консультації профільних фахівців Головного управління, – набагато ширше. У їх числі – страхувальники і застраховані особи, надавачі житлово-комунальних послуг і представники ОСББ, пенсіонери і фахівці ЦНАПів, лікарі і взагалі всі, хто користується електронними сервісами вебпорталу.

Можна виділити ряд питань, які юридичні та фізичні особи порушують найчастіше. Серед них – наступні:

– особливості опрацювання інформаційних запитів Пенсійного фонду України користувачами електронних сервісів (терміни, коректність заповнення тарифів і послуг, виправлення помилок тощо);

– механізм наповнення інформацією масиву даних «Вітрина-1201» для призначення пільг та субсидій;

– вимоги до формування заяв-розрахунків, алгоритм пошуку листків непрацездатності та усунення помилок при його створенні чи відкритті, подання страхувальниками повідомлення про виплату коштів;

– роз’яснення щодо користування електронними сервісами вебпорталу Фонду та мобільним додатком «Пенсійний фонд України»;

– процедура внесення змін до персональних даних фізичних/юридичних осіб на підставі Анкети застрахованої особи;

– уточнення з приводу відповідей на звернення.

Щодня до відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів за телефоном (0532) 56-07-25 звертається, в середньому понад 50 осіб! Відповіді у Полтаві зазвичай надає начальник цього відділу Сергій Сопін.

Оскільки з кожним днем звернень стає дедалі більше, можна порадити мешканцям районних центрів – Кременчука, Лубен і Миргорода – з усіх питань, про які йшлося вище, звертатися на аналогічні консультаційні лінії за такими телефонами:

Кременчук – (0536) 78-08-83 – Віталіна Варавська

Лубни – (05361) 7- 08-68 – Володимир Кривошеєв

Миргород – (05362) 32-0-44 – Ігор Похилько

4 300x251 - Телефонні консультації - зовнішнім користувачам електронних сервісів вебпорталу Фонду5 300x251 - Телефонні консультації - зовнішнім користувачам електронних сервісів вебпорталу Фонду6 300x251 - Телефонні консультації - зовнішнім користувачам електронних сервісів вебпорталу Фонду7 300x251 - Телефонні консультації - зовнішнім користувачам електронних сервісів вебпорталу Фонду

 

 

 

 

 

 

 

Фахівці Головного управління завжди на зв’язку!

background Layer 1