Пропустити навігацію

Безбар’єрність — це не окремий напрям, а принцип, який закладено в основу нашої роботи

STS 6 Kremenchuk vhidna grupavlasne 300x169 - Безбар’єрність — це не окремий напрям, а принцип, який закладено в основу нашої роботи

Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області підтримує Тиждень безбар’єрності, який 19 травня розпочався в Україні, адже щоденно працює над тим, щоб державні послуги були доступними, зрозумілими та зручними для кожного. Це стосується не лише фізичної доступності приміщень сервісних центрів Фонду, а й розвитку цифрових сервісів, адаптації інформаційних матеріалів, удосконалення комунікації та внутрішніх процесів.

Фахівці Фонду не один рік працюють над створенням комфортних умов для клієнтів. На території Полтавщини надають послуги 17 підрозділів обслуговування громадян, робочі місця яких розміщені в 26-ти населених пунктах. Окрім того, функціонують 47 віддалених робочих місць фахівців Фонду.

Майже всі сервісні центри розташовані на перших поверхах приміщень та облаштовані відповідно до запроваджених Пенсійним фондом України єдиних стандартів.

Які кроки на шляху до фізичної безбар’єрності зроблені за ці роки?

Всі приміщення, де в цьому була потреба, обладнані пандусами, мають кнопки виклику фахівців, тактильні таблички, метрономи. Біля приміщень сервісних центрів влаштовані паркувальні місця для осіб з інвалідністю. 20250207 094020 300x225 - Безбар’єрність — це не окремий напрям, а принцип, який закладено в основу нашої роботи

У рамках створення зручної навігації поступово, у рамках фінансування, в пенсійних установах області здійснюється укладання тактильно-направляючої плитки, яка стає вказівною доріжкою від вхідної групи – до першого робочого місця фахівця, що приймає громадян. zobrazhennya viber 2025 02 06 13 02 31 5241 169x300 - Безбар’єрність — це не окремий напрям, а принцип, який закладено в основу нашої роботи

Реалізується ще одна вимога інклюзії – встановлення обмежувальної тактильної стрічки на сходах і контрастної стрічки на дверях приміщень.

Всі приміщення сервісних центрів мають туалетні кімнати. На жаль, лише п’ять з них обладнані в рамках інклюзії, але у планах – подальше збільшення безбар’єрних санітарних зон.

Відповідно до вимог брендбуку Пенсійного фонду дотримана кольорова гама в оформленні сервісних центрів, встановлені таблички і вказівники, надруковані шрифтом Брайля, численні інформаційні стенди, прозорі скриньки для звернень і повідомлень про корупцію. Вісім комплектів «електронної черги» представлені у найбільших сервісних осередках Полтавщини. Це вже – елементи інформаційної безбар’єрності.

Окрім того, для дистанційного спілкування з Пенсійним фондом є надійний помічник – вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (/portal.pfu.gov.ua/), де представлено чимало важливих сервісів для всіх без винятку категорій громадян, які обслуговує Фонд.

Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок “Пенсійний фонд”.

Наша мета — забезпечити доступність сервісів для всіх користувачів, незалежно від їхнього місця проживання, фізичних можливостей чи інших обставин.

background Layer 1