Клієнтоорієнтованість у роботі Пенсійного фонду: канали надходження звернень громадян до регіонального управління Полтавщини
Згідно з урядовими рішеннями на органи Пенсійного фонду України покладається дедалі більше функцій.
Пенсійні та страхові виплати, житлові субсидії та пільги, а відтепер і 39 видів державної соціальної допомоги та соціальних стипендій – це лише основна частина фінансових зобов’язань Фонду перед громадянами. Тому зрозуміло, що попри воєнний стан і численні виклики сьогодення, ускладнення завдань та умов роботи, клієнтоорієнтованість визначена як пріоритет діяльності установи.
Таким чином, Пенсійний фонд зорієнтований на відвідувача, а найяскравішим індикатором ефективності такої взаємодії є звернення громадян.
Протягом І півріччя 2025 року до Головного управління надійшло майже 11 тисяч звернень, що на 10 % менше, ніж за відповідний минулорічний період.
Як і раніше, громадяни звертаються до Головного управління Пенсійного фонду як онлайн, так і офлайн.
Якими дистанційними каналами можна звернутися до Пенсійного фонду України та територіального управління в Полтавській області зокрема?
- Для дистанційного розв’язання питань пенсійного забезпечення, отримання субсидій та пільг, страхових та інших виплат – вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).
- Для доступу до основних сервісів Пенсійного фонду України безпосередньо зі смартфона – мобільний додаток Пенсійного фонду України (доступний для безплатного завантаження в App Store і Google Play).
- Для подання звернень та запитів на публічну інформацію (аплікаційні форми доступні в розділі “Для громадськості”) – Інформаційна сторінка Головного управління вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України:
електронне звернення – (https://www.pfu.gov.ua/pl/79-elektronne-zvernennya/)
електронний запит на публічну інформацію – https://www.pfu.gov.ua/pl/81-elektronnyj-zapyt/
- 4. Для консультацій, довідок та інформаційної допомоги – Контакт-центр Пенсійного фонду України
0 800 503 753 (безплатно по Україні)
(044) 281-08-70
(044) 281-08-71
- 5. Для загальних питань та звернень – електронна пошта Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (gu@pl.pfu.gov.ua).
- Для консультацій з питань діяльності Пенсійного фонду –
«гаряча» телефонна лінія Головного управління – (0532) 56-24-34
«гарячі» телефонні лінії сервісних центрів Пенсійного фонду в області – за посиланням https://www.pfu.gov.ua/pl/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-poltavskij-oblasti/
- 7. Для надсилання листів – пошта Головного управління за адресою:
вул. Гоголя, 34, м. Полтава, 36600.
Особисто звернутися до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області громадяни можуть такими шляхами:
– для консультацій з питань пенсійного забезпечення, отримання субсидій та пільг, страхових та інших виплат
– до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України – за посиланням https://www.pfu.gov.ua/pl/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-poltavskij-oblasti/
– до фахівців Пенсійного фонду на віддалених робочих місцях за графіком – за посиланням https://www.pfu.gov.ua/pl/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-poltavskij-oblasti/
– для вирішення складних і вузькопрофільних питань – на прийом до керівництва Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області та керівників структурних підрозділів – за посиланням https://www.pfu.gov.ua/pl/205107-grafik-osobystogo-pryjomu-gromadyan-kerivnytstvom-golovnogo-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-poltavskij-oblasti-ta-kerivnykamy-strukturnyh-pidrozdiliv-5/
Пенсійний фонд України продовжує розвивати дистанційні сервіси, щоб кожен міг отримати необхідну послугу швидко, зручно та безбар’єрно – незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.
Бережіть себе! Користуйтеся сучасними формами обслуговування громадян!