Пропустити навігацію

Про реалізацію завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян та перехід на електронний документообіг під час виплати пенсій

РІШЕННЯ
колегії при начальнику Головного управління
Пенсійного фонду України в Полтавській області

Про реалізацію завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян та перехід на електронний документообіг під час виплати пенсій

На виконання завдань з осучаснення процесу обслуговування громадян органи Пенсійного фонду області послідовно реалізовують заходи, спрямовані на розвиток інформаційних технологій і підвищення рівня автоматизації основних функціональних процесів.
Відповідно до Концепції розвитку інформаційно-аналітичних систем Пенсійного фонду України, затвердженої наказом Пенсійного фонду України від 26 травня 2015 року № 86, проведений значний обсяг роботи щодо впровадження нових технологій і сервісів обслуговування громадян на базі Реєстру застрахованих осіб, який є складовою загального реєстру державного соціального страхування.
Модернізований реєстр дозволив спростити процедуру надання послуг у системі пенсійного забезпечення та соціального страхування; забезпечити прозорість і посилити контроль за використанням коштів Пенсійного фонду та інших фондів соціального страхування; створити умови для електронного обліку трудових відносин; зменшити в органах Фонду адміністративні видатки і паперовий документообіг. Крім того, реєстр дав можливість постійного розширення зручних послуг для громадян. Так, з 1 січня 2018 року в органах Пенсійного фонду області запроваджена у промислову експлуатацію нова централізована система призначення та виплати пенсій, що значно прискорило процес нарахування пенсійних виплат.
Завдяки впровадженню централізованої системи призначення та виплати пенсій мешканці області почали обслуговуватися не лише в управліннях Фонду на рівні району чи міста, а й безпосередньо в територіальних громадах, у центрах надання адміністративних послуг, у спеціальних агентських пунктах.
Враховуючи підрозділи обслуговування територіальних управлінь, загальна кількість точок доступу до пенсійних послуг по області складає нині 72. У пунктах обслуговування надаються консультації, замовляються певні довідки, подаються заяви на виплату пенсії або на зміну способу виплати та на перерахунок, відбувається запис на прийом до органів Пенсійного фонду й отримуються доступи до його електронних сервісів.
У рамках запровадження новітніх інформаційних технологій для установ Пенсійного фонду області протягом року придбано 265 одиниць сучасної комп’ютерної та оргтехніки на загальну суму майже 4 млн. грн.
З 01.06.2018 р. в області запроваджені нові онлайн-сервіси Фонду, які дозволяють отримувати послуги смс-інформування а також онлайн-довідки через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг.
Через смс-інформування Пенсійний фонд сповіщає пенсіонерів про призначення чи перерахунок пенсії, а застрахованих осіб — про сплату роботодавцем єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та тривалість страхового стажу.
Електронні довідки з підтвердженим QR-кодом можуть використовуватися при оформленні субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби тощо.
З метою розширення категорій громадян, яким видаються електронні пенсійні посвідчення, в органах Фонду області запроваджена система реєстрації звернень пенсіонерів на видачу установами «Ощадбанку» модернізованих пенсійних посвідчень у вигляді платіжної картки.
Посвідчення дозволяють ідентифікувати особу при зверненні, зокрема, до органів Пенсійного фонду, підтвердити статус особи, в тому числі для одержання певних пільг, соціальних знижок тощо, не допустити шахрайських схем і протиправних дій під час виплати пенсій і соціальних допомог, спростити процедуру їх одержання. Упродовж двох останніх років в області вже виготовлено і видано 7,7 тис. таких електронних пенсійних посвідчень.
Нові технології обслуговування громадян дозволили значно розширити коло дистанційних послуг, які надаються на веб-порталі Пенсійного фонду України. Зокрема, подання заяв на призначення і перерахунок пенсії, скарг, контроль за станом розгляду звернень до органів Фонду, активація послуг, отримання онлайн-довідок. Роширення переліку послуг постійно триває. На
1 липня 2018 р. на веб-порталі Пенсійного фонду України зареєстровано 33 тис. мешканців Полтавщини.
Зважаючи на викладене а також задля впровадження рішення колегії відповідно до протоколу № 4 від 18 липня 2018 року,

НАКАЗУЮ:

1. Інформацію заступника начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів – начальника відділу супроводження інформаційних систем та електоронних реєстрів Куценко В.І. про реалізацію завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо впровадження єдиних стандартів і технології обслуговування громадян та перехід на електронний документообіг під час виплати пенсій взяти до відома.

2. Начальнику управління пенсійного забезпечення Головного управління Товстоножко І.В., начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів Гаврилку С.М., начальнику відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи Пєскову Ю.О., начальникам об’єднаних управлінь:
2.1. Активізувати роботу щодо надання послуг по реєстрації та видачі модернізованого пенсійного посвідчення у вигляді платіжної картки.
2.2. Реалізувати заходи щодо збільшення кількості зареєстрованих осіб на інформування за домогою смс-повідомлень Пенсійного фонду України, провести відповідну інформаційну кампанію.
2.3. Інформувати громадян про запровадження нових онлайн-сервісів через особистий кабінет веб-порталу – підключення до послуги смс-інформування пенсіонерів і застрахованих осіб, а иакож отримання онлайн-довідок.

3. Начальнику управління пенсійного забезпечення Головного управління Товстоножко І.В., начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів Гаврилку С.М., начальникам об’єднаних управлінь забезпечити контроль за виконанням помісячного плану залучення пенсіонерів до використання електронних пенсійних посвідчень.

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників начальника Головного управління згідно із розподілом обов’язків.

 

 

Голова колегії –
начальник головного управління
В.Н.Тараторін

background Layer 1