Пропустити навігацію

Основна увага – покращенню обслуговування громадян і акумуляції пенсійних коштів

У числі питань, які розглядалися на колегії Головного управління 12 грудня, були порушені ті, які є базовими для основних напрямків роботи пенсійної галузі. Зокрема, йшлося про підвищення ефективності внутрішнього контролю і виконання вимог антикорупційного законодавства, про результати перевірок, які здійснюють соціальні партнери в органах Пенсійного фонду, про комплектування персоналу, про роботу зі зверненнями громадян і дотримання виконавської дисципліни.

P1180546 1024x683 - Основна увага - покращенню обслуговування громадян і акумуляції пенсійних коштів
Найбільше уваги на засіданні було приділено питанню, яке було внесено до порядку денного за вимогами часу, – «Про виконання завдань щодо надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду в грудні». Начальник Головного управління Володимир Тараторін, відкриваючи зібрання, наголосив:
– Уряд і керівництво Пенсійного фонду поставили перед нами дуже складні завдання по наповненню бюджету, при цьому всі аналітичні та статистичні висновки свідчать, що область має реальні резерви щодо подолання цих завдань. Наша мета – не випустити з поля зору жодний об’єкт, який можна використати або для погашення заборгованості, або для детінізації, або безпосередньо для одержання внесків так би мовити в «чистому вигляді».
У рамках обговорення запланованих питань керівництво Головного управління запропонувало висвітлити проблемні моменти всім присутнім начальникам об’єднаних управлінь. У їх виступах йшлося про нестачу кадрів і площ для фронт-офісів, про технічні проблеми, про особливості перерахунку пенсій особам, яким підвищення пенсії не перераховано автоматично, про проблеми поштового обслуговування пенсіонерів тощо.
До основних рішень, прийнятих на колегії, були доведені управлінням завдання по надходженню платежів до бюджету Пенсійного фонду Полтавської області у грудні, а також розробка проектів щодо конкретних змін у залах обслуговування громадян.

background Layer 1