Пропустити навігацію

Розробка шляхів підвищення ефективності обслуговування пенсіонерів-клієнтів банку

P1180587 1024x683 - Розробка шляхів підвищення ефективності обслуговування пенсіонерів-клієнтів банку

За ініціативи керівництва Головного управління 22 січня відбулася нарада щодо активізації роботи по заощадженню бюджетних коштів і збільшенню кількості громадян, пенсії та грошова допомога яким виплачуються через банки.
Із 22-х банківських установ, що діють на теренах області, лідируючі позиції за кількістю пенсіонерів, яких банк обслуговує, на початок нинішнього року посідають АТ КБ «Приватбанк» (162,2 тис. осіб), АТ «Ощадбанк» (42,7 тис. осіб), АТ «Полтава-Банк» (19,8 тис. осіб), АКБ «Райффайзен Банк Аваль» (14,04 тис. осіб.).
До участі в нараді була залучена максимальна кількість представників уповноважених банків, мережа яких найбільше розповсюджена на Полтавщині. У їх числі – представники регіональних управлінь АТ “Ощадбанк”, ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”, ПАТ КБ «Приватбанк», АТ “Полтава – банк”, банк ПУМБ, АТ “Укрсиббанк”, ПАТ “Альфа-банк”, ПАТ АБ “Укргазбанк”. Їм представили статистичний аналіз, підготовлений у Головному управлінні за територіальною ознакою, про кількість громадян області, що відкрили пенсійні рахунки в цих банках.
Начальник пенсійної галузі області Володимир Тараторін звернувся до присутніх з пропозицією щодо розробки спільних заходів, спрямованих на підвищення ефективності обслуговування пенсіонерів-клієнтів банку і зауважив:
– Порівняно з січнем минулого року кількість одержувачів пенсій в банківських установах Полтавщини збільшилась на 3,3 тис. осіб і становить наразі 63% загальної чисельності. Серед працюючих пенсіонерів цей відсоток значно вищий – 91%. Але ми не можемо зупинятися на досягнутому, адже переваги одержання пенсії через банки очевидні і вигідно це всім учасникам фінансового процесу – і Пенсійному фонду, і банкам, і пенсіонерам.

background Layer 1