Фахівці Головного управління зустрілися зі слухачами «Університету третього віку»
У суботу, 30 березня, фахівці Головного управління провели заняття для слухачів «Університету третього віку», який функціонує на базі Полтавського університету економіки і торгівлі.
Тематика виступів стосувалася як безпосередньо питань пенсійного забезпечення, так і розвитку новітніх інформаційних технологій та електронних сервісів Фонду.
Людям поважного віку розповіли про механізм та результати проведення перерахунку пенсій з 1 березня і 1 квітня, ознайомили з новою функцією пенсійних установ – фінансуванням житлових субсидій у готівковій формі. На окремих прикладах пояснили, чому підвищення стали диференційованими для різних категорій пенсіонерів.
Зупинившись на окремих питаннях покращення обслуговування громадян, представники Головного управління повідомили:
– Зараз пенсійна галузь перебуває в процесі реформування. На базі відділень Фонду створюються сервісні центри. В області пенсійні послуги громадянам надаються в 30-ти підрозділах з обслуговування громадян, які зазвичай розташовані в райцентрах. Відвідувати їх зручно не всім та не завжди. Тому з 2017 створюються віддалені робочі місця, які наближають до людей послуги Фонду – так звані агентські пункти. Вони створюються переважно на базі ОТГ, центрів надання адміністративних послуг, «прозорих офісів» і розташовуються в будівлях підприємств, лікарень, бібліотек, будинків культури тощо. Нині на Полтавщині діють уже понад 60 пунктів, де можна отримати пенсійні послуги поза межами сервісних центрів. І їхня кількість і надалі зростатиме.
Студентам золотого віку представили також презентацію про веб-портал Пенсійного фонду України і розповіли, що за допомогою онлайн сервісів можна вирішити ті чи інші питання пенсійного забезпечення, замовити й одержати довідки, інші документи, не виходячи з дому.
Наприкінці зустрічі присутніх ознайомили з газетою «Пенсійний кур’єр» і запропонувала буклети та брошури різної тематики.