Пропустити навігацію

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у I півріччі 2018 року

Підсумки І півріччя 2018 року виявляють збільшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Полтавській області.
За січень-червень 2018 року надійшло 8394 звернень громадян, що на 47,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року (5687). З них:
– до Головного управління – 3295 звернень (39,25% від загальної кількості звернень);
– до підвідомчих управлінь – 5099 звернень (60,75% від загальної кількості звернень).
До такого збільшення кількості звернень громадян призвели масові звернення пенсіонерів силових структур, які піднімали питання проведення перерахунку їх пенсій у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення, та вимагали негайного його проведення. За І півріччя 2018 року отримано 1633 (19,45%) таких звернень.
У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 3109 звернень (37 % від загальної кількості звернень), роз’яснення діючого пенсійного законодавства –
1810 звернень (21,6 %) та підвищення розміру пенсії – 941 звернення (11,2 %).
На особистих та виїзних прийомах керівництвом Фонду області прийнято 4075 осіб або 48,55% від загальної кількості усіх звернень .
Протягом звітного періоду Головним управлінням забезпечено розгляд 1021 звернень до Урядової телефонної «гарячої лінії» (541 за звітний період 2017 року).
У порівнянні з І півріччям 2017 року (151) кількість повторних звернень збільшилась у двічі (372). З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.
З метою зменшення кількості звернень громадянта попередження повторних їх випадків, у Головному та підвідомчих управліннях постійно діють «гарячі» телефонні лінії на які з початку року звернулося майже 8 тис. громадян
Для оперативного вирішення питань в управлінях Фонду області діють приймальні громадян, які працюють за принципом «єдиного вікна». З початку року послугами такої приймальні скористались майже 158 тисяч громадян.
За підсумками І півріччя 2018 року на виконанні знаходиться 205 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.
На постійному контролі керівництва перебуває питання якісного розгляду звернень та недопущення порушень етики службової поведінки, а також вживання заходів реагування на порушення та притягнення до відповідальності винних осіб.

background Layer 1