Пропустити навігацію

Підвищення якості та ефективності обслуговування громадян обговорювалося на колегії

P1180854 1024x683 - Підвищення якості та ефективності  обслуговування громадян обговорювалося на колегії

На засіданні колегії при начальнику Головного управління, яке відбулося 24 квітня, розглянули заходи спрямовані на підвищення якості обслуговування громадян, реалізацію завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо використання даних Реєстру застрахованих осіб і взаємодії з контролюючими органами з метою забезпечення прав застрахованих осіб та затвердження бюджету Фонду області на 2019 рік.
У рамках обговорення запланованих питань йшлося про важливі елементи якісного і ефективного обслуговування громадян та створення належних матеріально-технічних умов прийому. Таким чином визначили першочергові об’єкти ремонту та закупівлі для поліпшення умов обслуговування громадян.
Також увага була спрямована на збільшення надходжень власних коштів до бюджету Фонду області та легалізацію ринку праці. У числі пріоритетних завдань пенсійної галузі є моніторинг страхувальників, у яких відслідковуються найвищі ризики порушень законодавства про працю.
По виявленню фактів використання праці неоформлених працівників органи Пенсійного фонду області плідно співпрацюють з Управлінням Держпраці та Державною фіскальною службою.

 

P1180852 1024x683 - Підвищення якості та ефективності  обслуговування громадян обговорювалося на колегії

Довідково: протягом січня-березня поточного року доходи Фонду області зросли на 17,4% порівняно з минулорічними показниками і склали 1,5 млрд. грн. Надійшло власних доходів більше запланованого на 70,7 млн.грн. або 5%.

background Layer 1