Методичну допомогу і доручення одержали фахівці пенсійних служб на місцях
Селекторна нарада, присвячена новому сервісу вебпорталу Пенсійного фонду України та подальшому впровадженню єдиних стандартів обслуговування громадян, відбулася в Головному управлінні 13 серпня.
Виконуючий обов’язки начальника Головного управління Володимир Носенко повідомив керівникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) та підрозділів з питань призначення та перерахунків пенсій про новітні технології дистанційного обслуговування, які з’явилися днями, і заслухав звіт представників з усіх міст і районів Полтавщини про відповідність створених на сьогоднішній день умов обслуговування громадян єдиним затвердженим в Україні стандартам.
До наради залучилися керівники всіх структурних підрозділів, причетних до зазначеної теми. Йшлося і про зміну графіків прийому громадян в усіх сервісних центрах області, і про розподіл обов’язків та внесення змін до посадових інструкцій фахівців, і про потребу в коштах та обладнанні, і про аспекти комунікаційної роботи.
У дорученнях, даних на нараді, визначені конкретні кроки по виконанню доручень керівництва Пенсійного фонду та зазначені стислі терміни.