Зустріч у сервісному центрі в Кобеляках
У відділі обслуговування громадян №5, який розташований у Кобеляках, 25 березня відбулася зустріч у форматі «Школа майбутнього пенсіонера». Начальник цього сервісного центру Володимир Дрига сконцентрував увагу на найбільш актуальній для майбутніх пенсіонерів темі – автоматичному призначенні пенсії. Він повідомив, що дана послуга вебпорталу Пенсійного фонду надається за допомогою кваліфікованого електронного підпису і пояснив, як його оформити.
Учасникам зустрічі (їх було шестеро) представлена покрокова послідовність дій користувача, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП. Зокрема:
- заповнити атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
- додати скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);
- підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до органу Фонду.