Про зміни в організації виплати і доставки пенсій роз’яснюють в обласному центрі
Сервісні центри Пенсійного фонду, які обслуговують мешканців обласного центру, як і всі інші, розпочали роз’яснювальну роботу за трьома напрямками – співпраця з колективами територіальних громад, взаємодія з банківськими установами, комунікації з громадянами-одержувачами пенсійних виплат через пошту.
Протягом 28-29 квітня працівники Фонду провели цілий ряд заходів. Так, заступник начальника ВОГ № 14 Людмила Шикалова повідомляє про наступне:
-
відбулася зустріч з заступником начальника Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Управління соціального захисту населення Шевченківської районної у м. Полтаві ради;
-
проведена зустріч з керівником відділення № 11 АТ КБ “Приватбанк”.
Начальник відділу обслуговування громадян №12 Тетяна Кадушкіна теж провела робочу зустріч тему “Пенсії через банк” з представниками відділу АТ КБ Приватбанк, що знаходиться за адресою вул. Дмитра Коряка, 3,
Під час зустрічей досягнуті домовленості щодо спільних виїздів для відкриття банківських рахунків.