Пропустити навігацію

Результати роботи пенсійної галузі області обговорили на засіданні колегії

5 300x145 - Результати роботи пенсійної галузі області обговорили на засіданні колегії

Про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області протягом І кварталу п. р. йшлося на засіданні колегії, яке відбулося 22 квітня у змішаному форматі.

Дистанційно до засідання приєдналися начальники відділів обслуговування громадян, а в залі були присутні члени колегії та всі керівники самостійних структурних підрозділів. Основну доповідь представила заступниця начальника Головного управління Оксана Мисик.

Друге питання порядку денного стосувалося стану роботи зі зверненнями громадян і дотримання виконавської дисципліни в Головному управлінні. Озвучила доповідь очільниця профільного підрозділу Світлана Зінченко. IMG20250422102305 300x298 - Результати роботи пенсійної галузі області обговорили на засіданні колегії

У ході обговорення начальник Головного управління Володимир Тараторін прокоментував рейтингову оцінку роботи галузі у січні-березні поточного року і висловив сподівання на досягнення більш високих результатів. Особливу увагу він приділив особливостям обслуговування колишніх і нинішніх захисників і членів їхніх сімей.

 

Довідково:

На 01.04.2025 на обліку в Головному управлінні перебуває майже 407,8 тис. одержувачів пенсійних виплат, 26,1 тис. з яких – пенсіонери силових структур.

З початку року середній розмір пенсії в області зріс на 542,6 грн (9,5 %) і на 01.04.2025 склав 6245,90 грн.

Щомісячна потреба на виплату пенсій в області досягла
2 млн 602 тис. грн. Загальна сума, спрямована на пенсійні виплати упродовж кварталу, склала 7 млрд 370,8 млн грн.

Головне управління забезпечує виплатами 100,3 тис. одержувачів  субсидій та 58,3 тис. пільговиків. Середні розміри виплат, нарахованих за березень, становлять відповідно 1681 грн та 1799 грн.

Страховими виплатами забезпечено 4245 осіб, потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві чи професійного захворювання.

Протягом кварталу у 17-ти відділах обслуговування громадян і на 47-ми віддалених робочих місцях надано 125,5 тис. послуг і 17 тис. телефонних консультацій.

background Layer 1