До уваги надавачів комунальних послуг, управителів багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків
З 1 серпня 2025 року змінюється структура подання даних до системи «Вітрина-1201» в електронному кабінеті управителя/ об’єднання/ виконавця комунальних послуг на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Ці зміни внесені на підставі урядової постанови від 30.05.2025 № 663 і полягають у необхідності фіксації дати виникнення заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг.
Відтепер у рамках наповнення даних за принципом «вітрина» в полі “Дата створення заборгованості” надавачі послуг мають зазначати дату (день/місяць/рік), з якої утворилася заборгованість по сплаті за житлово-комунальні послуги, прострочена понад три місяці (на дату подання такої інформації).
Отже, в інформаційному обміні відбулися зміни, тому всім надавачам послуг були направлені відповідні листи з роз’ясненнями. Телефонні консультації профільних фахівців Головного управління можна одержати за номерами:
м. Полтава – (0532) 56-07-25
м. Кременчук – (0536) 78-08-83
м. Лубни – (05361)70-8-68
м. Миргород – (05362) 32-0-44
