Урядова гаряча лінія
Урядова гаряча лінія
Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії» +38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua.
Для громадян з порушенням слуху забезпечено можливість звернутися на урядову “гарячу лінію” 1545 за допомогою відеодзвінків webcall. (Режим роботи: понеділок – четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця з 9:00 до 16:45. Субота, неділя, святкові дні – вихідні).
На базі Урядового контактного центру функціонують інші спеціалізовані “гарячі лінії” (інформація про їх роботу розміщена на вебсайті www.ukc.gov.ua).