Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року

799a6ca222e534b9d5927af5e3235518 300x225 - Робота зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 рокуУпродовж першого півріччя 2019 року у головному управлінні та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду України Рівненської області продовжувалась робота, спрямована на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян», указів Президента України, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Протягом першого півріччя 2019 року управліннями Фонду в області опрацьовано понад 4,9 тис. звернень громадян з питань пенсійного забезпечення, у тому числі:

1672 – письмових (33,7 відсоток від загальної їх кількості);

2575 – зареєстрованих на особистому прийомі у керівництва та на виїзних прийомах за місцем проживання громадян (52 відсотка від загальної їх кількості).

Із вказаної кількості звернень до головного управління Фонду в області надійшло 878 звернення громадян, з них: 786 – письмові, 95– зареєстровані на особистих прийомах у керівництва та 709 звернення через державну установу “Урядовий контактний центр”.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень до органів Фонду в області збільшилась на 15,6 відсотка, у тому числі на 25,5 відсотка кількість звернень, зареєстрованих на особистому прийомі у керівництва та на виїзних прийомах за місцем проживання громадян. Кількість письмових звернень зменшилось на 20 відсотків.

Із загальної кількості письмових звернень до головного управління від заявників надішло 660 звернень (або 84 відсотка) у тому числі від пенсіонерів, які перебувають на обліку у відділі пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.

Найбільше звернень до головного та об’єднаних управлінь Фонду надійшло з наступних питань:

  • призначення та перерахунку пенсії – 882 (17,8 відсотка від загальної кількості);

  • роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства – 900 (або 18,2 відсотка від загальної кількості).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року спостерігається збільшення на 2,8 відсотка кількості звернень громадян, адресованих органам влади вищого рівня та організаціям.

Кількість повторних звернень за вказаний період зменшилось 36,1 відсотків порівняно з відповідним періодом 2018 року. Аналіз розглянутих повторних заяв (скарг) свідчить про те, що порушень чинного законодавства при визначенні розмірів пенсій (надбавок, підвищень) заявників немає, про що авторів звернень неодноразово було повідомлено з обов’язковим роз’ясненням порядку оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду.

На “гарячі” телефонні лінії за шість місяців 2019 року звернулось 4759 осіб (у тому числі до головного управління – 713), що на 42 відсотка більше, ніж за шість місяців 2018 року (3354).

За перше півріччя 2019 року розглянуто 709 звернення громадян на урядову «гарячу» лінію Державної установи «Урядовий контактний центр». В минулому році такі показники становили відповідно 361.

Послугами, які надаються органами Фонду в області, протягом першого півріччя 2019 року скористалися 124,9 тис осіб, що майже на 40 відсотків менше, ніж у відповідному періоді 2018 року (89,3тис).

У першому півріччі 2019 року розглянуто 232 звернень громадян, які надійшли через веб-портал Пенсійного фонду України.

До громадських приймалень головного управління протягом 6 місяців 2019 року звернулися 124896 особи.

Усі звернення, які надійшли до управлінь Фонду в області від заявників, організацій та органів влади вищого рівня за перше півріччя 2019 року, розглянуто у терміни, визначені чинним законодавством, з обов’язковим інформуванням заявників про порядок оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду України.

Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян, зокрема терміни, якість розгляду звернень та надання послуг знаходяться на постійному контролі у керівництва управлінь області; особлива увага звертається на заяви, скарги та клопотання учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб. Систематично проводиться аналіз і узагальнення питань, порушених у зверненнях.

background Layer 1