Про підсумки роботи за І півріччя 2019 року
Про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за І півріччя 2019 року щодо реалізації державної політики у сфері пенсійного забезпечення, результати моніторингу та оцінки якості обслуговування громадян та стан організації роботи щодо зміцнення кадрового потенціалу йшлося на засіданні колегії при начальнику головного управління 06 серпня цього року.
Заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Тетяна Панащук відмітила, що у зв’язку із зміною соціальних стандартів протягом 2019 року проведено 4 масові автоматизовані перерахунки пенсій, звернула увагу учасників колегії на необхідність своєчасного призначення пенсій, скорочення середньої тривалості обробки документів, яка становить до 6,1 дня.
Начальник управління обслуговування громадян головного управління Тетяна Папуша представила аналіз показників якості надання послуг, дотримання стандартів обслуговування громадян та їх впровадження в сервісних центрах області.
Начальник управління по роботі з персоналом Світлана Кальній зупинилася на результатах реорганізації управлінь Фонду в області.
Підсумовуючи роботу головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області начальник головного управління Василь Петняк зазначив: «Зробити нашу структуру гнучкою та адаптованою до сучасних умов, своєчасно проводити призначення, перерахунки та фінансування пенсій, підвищити якість та доступність наданих пенсійних послуг, зменшити час обслуговування громадян – основне завдання пенсійників Рівненщини.»
Довідково: На обліку в головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області перебуває 282,6 тис. осіб, середній розмір пенсії станом на 01 серпня 2019 року складає 2436,60 гривні. Протягом І півріччя 2019 року призначено 4,8 тис. нових пенсій, проведено перерахунки пенсій з додаванням стажу та заробітку відповідно до статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» 4,8 тис. пенсіонерів. У І півріччі спеціалістами прийнято понад 15 тис. заяв про призначення/ перерахунок пенсій, понад 14 тис. громадян подали заяви для реєстрації на Веб-порталі електронних послуг, залучено 6,9 тис. осіб до отримання повідомлень через СМС - інформування 1,9 тис. відвідувачів виявили бажання отримати ЕПП. За цей час видано майже 42 тис. довідок, оформлено 4668 пенсійних посвідчень. Фахівцями сервісних центрів та головного управління розглянуто 2,6 тис. звернень, у тому числі 760 - письмових, 473 звернення надійшли за «гарячою» лінією Урядового контактного центру. Надано 640 послуг на віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах, окремих сільських і селищних радах.