Пропустити навігацію

Рішення колегії від 04 травня 2018 року

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

КОЛЕГІЯ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

04 травня 2018 року                                                                        м.Рівне                                                                          № 2-1

Про підсумки роботи управлінь Пенсійного фонду України в області у І кварталі 2018 року щодо організації роботи з надходження платежів, погашення заборгованості з їх сплати, захисту прав застрахованих осіб, своєчасної виплати пенсій та грошової допомоги

Колегія відмічає, що у І кварталі 2018 року головне та об’єднані управління Пенсійного фонду України області забезпечили належну організацію роботи з надходження платежів, реалізації заходів правового реагування щодо погашення заборгованості, захисту прав застрахованих осіб, своєчасної виплати пенсій та грошової допомоги.

За січень-березень 2018 року до солідарної системи пенсійного страхування надійшло 846 млн. грн. або 116,4 відсотка виконання планових показників. Темпи росту надходжень склали 132,3 відсотка. Виконання планового показника забезпечено в усіх адміністративно-територіальних одиницях області.

Найвищі темпи росту надходжень від платників Рівненського (167,7%), Костопільського (143,8%), Демидівського (142,3%), Корецького (135%) та Гощанського (134,9%) районів, найнижчі — Млинівського (108,9%), Рокитнівського (123,6%), Дубровицького (126,7%), Острозького (127,7%) районів та м.Рівне (126,7%). Темпи росту надходження коштів забезпечено за рахунок позитивної динаміки зростання фонду оплати праці, яка склала 125,8 відсотка.

Управління Пенсійного фонду України в області налагодили належну співпрацю з управлінням Держпраці в Рівненській області, Головним управлінням Державної фіскальної служби у Рівненській області щодо виявлення ознак тіньової зайнятості, фактів порушення законодавства про працю, завдань по контролю за повнотою сплати єдиного внеску в частині доплати до мінімального розміру.

За результатами заходів реагування додатково залучено до сплати 3,9 млн. грн. єдиного соціального внеску (3,4 млн. грн. отримано від підвищення рівня оплати праці, 0,1 млн. грн. – від легалізації робочих місць, 0,4 млн. грн. страхувальники дорахували єдиний внесок самостійно).

У той же час залишаються малоефективними заходи з погашення заборгованості до Пенсійного фонду України. Продовжується зростання заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій (ріст 9,5 млн. грн.) і станом на 01 квітня цього року вона досягла 109,5 млн. грн., що складає 92 відсотки від сукупного боргу. Найбільші обсяги і зростання в абсолютній величині даного боргу допущено платниками в м.Рівне – 81,2 млн. грн. і 7,3 млн. грн., Рівненського – 11,4 млн. грн. і 0,05 млн. грн., Володимирецького – 6,6 млн. грн. і 0,7 млн. грн., Сарненського – 6,4 млн. грн. і 0,4 млн. грн., Березнівського – 2,2 млн. грн. і 0,2 млн. грн. та Дубенського – 2,1 млн. грн. і 0,2 млн. грн. районів.

Потребує покращення взаємодія з відділами державної виконавчої служби щодо стягнення боргів у примусовому порядку. У звітному періоді державною виконавчою службою області стягнуто 0,8 млн. гривень. Всього завершено 443 виконавчі документи на 2,6 млн. грн., у тому числі фактично виконано 84 виконавчі документи на 0,5 млн. гривень.

Залишається значною кількість працівників, які отримують заробітну плату у розмірі менше мінімальної. За звітами роботодавців за лютий 2018 року отримували заробітну плату у розмірі менше мінімальної 42357 осіб у 6679 платників, з яких 17827 осіб у 916 роботодавців бюджетної сфери. Порівняно з груднем 2017 року кількість осіб, які отримували заробітну плату менше мінімальної збільшилась на 7570 осіб, у тому числі на 4699 осіб у бюджетній сфері. Питома вага працівників, які отримують заробітну плату у розмірі менше мінімальної, становить 19 відсотків (по Україні 15,7% 18 місце), у тому числі у бюджетній сфері 17,2 відсотка (по Україні 13,6% 24 місце). На рівні мінімальної заробітної плати працює 28788 осіб, у тому числі у бюджетній сфері 10371 особа.

Найбільша питома вага працівників, яким нарахована заробітна плата у розмірі менше мінімальної, у Корецькому (25%), Березнівському (24,2%), Дубровицькому (23,4%), Острозькому (22,2) та Радивилівському (22,1%) районах, обласний показник 17,6 відсотка. Кращий даний показник у м.Вараш (5,4%), Рівненському (13,8%), Млинівському (15,5%), Володимирецькому (16,2%), Костопільському (17%) районах та м.Рівне 17,4 відсотка.

Щомісяця до реєстру застрахованих осіб надходить 320 тис. відомостей щодо найманих працівників, фізичних осіб-підприємців та осіб, соціальне страхування яких гарантується державою.

З початку 2018 року за 2000-2009 роки 302 страхувальники подали 3560 відомостей. Крім того, за 2010 рік 141 страхувальник подав 815 скасовуючих звітів про суми заробітної плати застрахованих осіб та 16 звітів фізичних осіб-підприємців. Основними причинами подання такої звітності є помилки у номерах облікових карток та прізвищі, імені, по-батькові застрахованих осіб, а також неподання фізичними особами- суб’єктами підприємницької діяльності звітності у встановлені терміни. Про можливі помилки у даних реєстру зафіксовано 63,6 тис. відомостей, що в подальшому може вплинути на гарантії пенсійного страхування.

Крім того, виявлено 267 страхувальників, що подавали звіти, проте, дані звітів не внесено до реєстру застрахованих осіб у зв’язку з наявними помилками в звітності.

За результатами реагування щодо правильності відображення сплати у картках страхувальників, реалізації заходів по приведенню у відповідність відомостей про застрахованих осіб та виправлення помилок у звітності страхувальників відновлено права 12,9 тис. застрахованих осіб на пенсійне та соціальне страхування.

Означені заходи сприяли своєчасному призначенню та перерахунку пенсій: призначено 2,2 тис. нових пенсій; проведено перерахунки пенсій з додаванням страхового стажу та заробітку 3,9 тис. пенсіонерів; з 01.04.2018 відповідно до частини 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» проведено масовий перерахунок пенсій з доданням страхового стажу для 67 тис. пенсіонерів.

Протягом І кварталу 2018 року у визначені законодавством терміни та у повному обсязі профінансовано виплату пенсій та грошової допомоги для понад 300 тис. пенсіонерів області. На виплату пенсій та грошової допомоги у січні-березні 2018 року спрямовано 1801,1 млн. грн., що на 451,1 млн. грн. або на 33,4 відсотка більше, ніж у відповідному періоді минулого року. При цьому, покриття виплати пенсій за рахунок власних коштів становило 46,4 відсотка.

Враховуючи вищезазначене, колегія при начальнику головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області

ВИРІШИЛА:

1. Роботу головного управління, об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України області у І кварталі 2018 року визнати такою, що потребує активізації у напрямку моніторингу реєстру застрахованих осіб щодо виявлення ознак тіньової зайнятості, порушень законодавства про оплату праці, додаткових заходів з погашення заборгованості зі сплати обов’язкових платежів до Пенсійного фонду України.

2. Першому заступнику начальника головного управління Пасічнику В.Ю., начальнику юридичного відділу Іванусь Л.Т., начальнику відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління Сукачу О.В., начальникам, першим заступникам, заступникам начальників об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Рівненської області:

1) тримати на постійному контролі стан виконання планових показників з надходження власних коштів, від єдиного соціального внеску, індикативних показників надходження коштів зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, досліджувати причини зменшення динаміки надходження платежів;

2) налагодити взаємодію з Головним управлінням Державної фіскальної служби у Рівненській області з питань відновлення гарантій соціального страхування застрахованих осіб роботодавців, які мають заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску;

3) продовжити роз’яснювальну роботу серед фізичних осіб-підприємців щодо повноти та своєчасності сплати єдиного внеску за попередні, поточні періоди та впливу сплаченого внеску на розмір майбутньої пенсії;

4) активізувати роботу з управлінням Держпраці у Рівненській області та Головним управлінням Державної фіскальної служби у Рівненській області щодо контролю за дотриманням законодавства про працю та виявленням ознак тіньової зайнятості;

5) запровадити проведення щомісячного моніторингу фонду заробітної плати та чисельності застрахованих осіб за видами економічної діяльності:

сільське господарство, мисливство та пов’язаних послуг;

будівництво;

оптова та роздрібна торгівля;

транспорт, складське господарство, поштова та кур’єрська доставка;

тимчасове розміщення й організація харчування;

6) продовжити заслуховування на засіданнях робочих груп (комісій) при райдержадміністраціях, виконавчих комітетах рад міст обласного значення питань щодо дотримання законодавства про працю та підвищення рівня оплати праці страхувальників, у яких:

середня заробітна плата значно нижча середньої заробітної плати за видами економічної діяльності;

застрахованим особам нарахована заробітна плата за основним місцем роботи менше мінімального розміру;

керівники отримують заробітну плату менше мінімального розміру;

нарахування заробітної плати понад максимальну величину бази нарахування єдиного соціального внеску;

7) до 01.06.2018 ініціювати розгляд питання стану дотримання законодавства про оплату праці страхувальниками, зокрема в бюджетній сфері, на колегіях райдержадміністрацій, виконавчих комітетах рад міст обласного значення, сесіях об’єднаних територіальних громад;

8) до 01.06.2018 проаналізувати причини невиконання судових рішень про стягнення боргів з різних видів платежів, які перебувають на примусовому виконанні в органах державної виконавчої служби більше двох років. Вжити заходів для використання прав стягувача у виконавчому провадженні, передбачених статтею 19 Закону України «Про виконавче провадження».

3. Першому заступнику начальника головного управління Пасічнику В.Ю., начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів Должениці О.А., начальникам, першим заступникам, заступникам начальників об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Рівненської області:

1) до 01.06.2018 забезпечити проведення заходів щодо виправлення страхувальниками помилок у звітах за період з січня 2011 року по лютий 2018 року, дані яких не внесено до реєстру застрахованих осіб у зв’язку з наявними помилками;

2) щодня проводити контроль звітності з метою оперативного реагування на можливі помилки. Інформувати страхувальників про виявлені помилки у звітних відомостях, надавати консультації з питань виправлення помилок, що стосуються компетенції управлінь Пенсійного фонду України в області. Повідомляти органи фіскальної служби про відсутність даних в Реєстрі застрахованих осіб щодо застрахованих осіб страхувальників;

3) щомісяця (після завершення звітного періоду) проводити аналіз щодо виявлення випадків неподання звітів страхувальниками, які не переривали трудових відносин із застрахованими особами або не подали таблицю 5 в складі попереднього звіту додатку 4. За результатами аналізу забезпечити подання необхідної звітності страхувальниками;

4) забезпечити захист інформації, що циркулює в інформаційно-телекомунікаційній системі Пенсійного фонду України та контроль за її використанням, неухильне дотримання порядку доступу до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового соціального страхування та інших інформаційних ресурсів ІТС ПФУ;

5) продовжити роботу по залученню громадян до реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду України. З усіма особами, що особисто звертаються до управлінь Пенсійного фонду України в області проводити роз’яснювальну роботу щодо можливості одержання інформації та послуг в електронному вигляді шляхом реєстрації на Веб-порталі.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Пасічника В.Ю.

 

Начальник головного управління,

голова колегії                                                                                             В.Петняк

 

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

КОЛЕГІЯ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

04 травня 2018 року                                                                  м.Рівне                                                                                            № 2-2

Про результати перевірок, проведених структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад щодо додержання управліннями Пенсійного фонду України Рівненської області вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій

За 2017 рік з призначених об’єднаними управліннями Пенсійного фонду України Рівненської області пенсій 10702 особам, підрозділами з питань соціального захисту населення перевірено 10296 пенсійних справ або 96,2 відсотка призначених.

Окрім того, з 16994 пенсійних справ, по яких проводилися індивідуальні перерахунки, за звітний період підрозділами з питань соціального захисту населення перевірено 15822 пенсійні справи або 93,1 відсотка від кількості перерахованих.

Порушення чинного законодавства при призначенні та перерахунку пенсій було встановлено по 126 пенсійних справах, що становить 0,48 відсотка перевірених пенсійних справ.

Порушення, що призвели до недоплат або переплат пенсій, встановлено у 66 випадках або 0,25 відсотка перевірених пенсійних справ на загальну суму 9,7 тис. грн. Інші порушення – 60 випадків або 0,23 відсотка перевірених пенсійних справ, не вплинули на розмір пенсії.

Переплати пенсій встановлено у 2 випадках на загальну суму 0,6 тис. гривень. Недоплати пенсій встановлено у 64 випадках на загальну суму 9,1 тис. гривень.

Найбільший відсоток порушень від загальної кількості порушень при призначенні та перерахунку пенсії виявлено у Рівненському міському (59 з 66 зафіксованих випадків порушень або 89,39%), Рівненському районному (4 з 66 зафіксованих випадків порушень або 6,06%), Гощанському (1 з 66 зафіксованих випадків порушень або 1,62%), Вараському (1 з 66 зафіксованих випадків порушень або 1,62%) та Острозькому (1 з 66 зафіксованих випадків порушень або 1,62%) відділах з питань призначення та перерахунку пенсій. В інших відділах з питань призначення та перерахунку пенсій об’єднаних управлінь порушень чинного законодавства при призначенні та перерахунку пенсій у 2017 році не виявлено.

В цілому, в усіх об’єднаних управліннях Пенсійного фонду України Рівненської області у 2017 році порівняно з 2016 роком загальна кількість виявлених переплат не зменшилася, недоплат – збільшилась на 60 відсотків (з 40 випадків порушень у 2016 до 64 випадків у 2017). При цьому, загальна сума виявлених переплат збільшилась у 24 рази (із загальної суми 0,02 грн. у 2016 році до загальної суми порушень 0,6 тис. грн. у 2017 році), сума встановлених недоплат пенсій зменшилася на 38,54 відсотка (із загальної суми 14,9 тис. грн. у 2016 році до 9,1 тис. грн. у 2017 році).

Найбільшу суму недоплати пенсії встановлено у Рівненському міському відділі з питань призначення та перерахунку пенсій по пенсійній справі Приходько І. О., о/р № 835359. Період Проходження військової служби заявника в діючій армії в період бойових дій під час виконання інтернаціонального обов’язку на території Демократичної республіки Афганістан не зараховано на пільгових умовах, що призвело до недоплати пенсії за період з 02.10.2016 по 28.02.2017 в сумі 2,1 тис. гривень.

Найбільшу суму переплати пенсій встановлено у Рівненському районному відділі з питань призначення та перерахунку пенсій по пенсійній справі Демедюк І. М., о/р № 161133. При призначенні пенсії період роботи в колгоспі зараховано без документів про кількість вихододнів, що призвело до переплати пенсії з 03.12.2016 по 30.06.2017 в розмірі 0,5 тис. гривень.

Основними помилками, що призвели до переплат та недоплат пенсії при призначенні та перерахунку пенсії є:

  • порушення, які допущені при обчисленні страхового стажу (не зараховуються до страхового стажу певні періоди, які підтверджені документами);

  • порушення при застосуванні положень статей 40, 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

  • не уточнюються дані СПОВ про сплату страхових внесків за місяць що передує місяцю звернення за призначенням пенсії (допризначення пенсії);

  • невірно заповнено інформацію про заробіток заявника відповідно до наявних у пенсійній справі документів.

В управлінні з координації та контролю за виплатою пенсій головного управління забезпечується дотримання законодавства при нарахуванні та виплаті пенсій. Протягом 2017 року органами державного нагляду за додержанням вимог законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування в управлінні перевірено 1,5 тис. електронних особових рахунків. При цьому переплат та недоплат пенсій не виявлено.

З метою забезпечення правильності призначення (перерахунку) пенсій до чинного законодавства України та дотримання термінів призначення (перерахунку) пенсій колегія при начальнику головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області

ВИРІШИЛА:

  1. Інформацію заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Панащук Т. А. взяти до відома.

  2. Начальникам управлінь головного управління: пенсійного забезпечення Бойко О. О., з координації та контролю за виплатою пенсій Черненко Л. Є., начальникам об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Рівненської області:

    1. узагальнені результати перевірок структурними підрозділами з питань соціального захисту населення щокварталу розглядати на семінарах з фахівцями підрозділів пенсійного забезпечення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області та з спеціалістами відділів з питань призначення та перерахунку пенсій об’єднаних управлінь;

    2. забезпечити дотримання пенсійного законодавства при призначенні (перерахунках) та виплаті пенсії. Рівень виявлених помилок за результатами державного нагляду додержання законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування має становити не більше 1% від загальної кількості призначених (перерахованих) пенсійних справ;

    3. взяти під особистий контроль дотримання термінів призначення та перерахунку пенсій (форма 10).

  3. Звернути увагу начальника та першого заступника начальника Рівненського об’єднаного управління, першого заступника начальника Володимирецького об’єднаного управління, начальника Корецького об’єднаного управління на порушення, зазначені в актах перевірок структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад та вжити заходів покращення якості перевірок правильності призначення (перерахунків) пенсій з метою недопущення подібних фактів та типових помилок у подальшому.

  4. Начальникам (заступникам та першим заступникам начальника) об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Рівненської області:

    1. посилити контроль за додержанням вимог пенсійного законодавства при прийомі та оформленні документів по зверненню особи до управління за призначенням (перерахунком) пенсії, якості первинної правової оцінки наданих заявником документів;

    2. посилити контроль за додержанням норм чинного пенсійного законодавства при винесенні рішення щодо призначення (перерахунку) пенсії;

    3. забезпечити опрацювання пенсійних справ кандидатів по перерахунку пенсій з 01.04.2018;

    4. забезпечити опрацювання згідно методичних рекомендацій особових рахунків, по яких виявлено розбіжності в сумах заробітку і базі даних АСОПД з базою даних реєстру застрахованих осіб;

    5. продовжити щомісяця надавати до управління пенсійного забезпечення матеріали перевірок, проведених структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад щодо виявлених порушень об’єднаними управліннями Пенсійного фонду України Рівненської області вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій для реагування та попередження подібних порушень в подальшому.

  5. Начальнику відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління пенсійного забезпечення Папуші Т.П.:

    1. проводити інформування громадян про не зарахування до стажу певних періодів роботи та необхідність донесення уточнюючих довідок, які підтверджують ці періоди роботи, направлення запитів для підтвердження стажу роботи.

  6. Заступнику начальника управління пенсійного забезпечення – начальнику відділу з питань призначення пенсій Маланчук Г. П., заступнику начальника відділу з питань призначення пенсій Цюрняк В. С., начальнику відділу контролю правильності призначення пенсій на спеціальних умовах Гнатенко О.О., заступнику начальника відділу контролю правильності призначення пенсій на спеціальних умовах Либаку Т. В.:

    1. щомісяця проводити аналіз виявлених порушень законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій під час здійснення контролю пенсійних справ, проведених структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад, які допущені відділами з питань призначення та перерахунку пенсій об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Рівненської області з метою недопущення подібних порушень та типових помилок в подальшій роботі;

    2. контролювати дотримання об’єднаними управліннями Пенсійного фонду України Рівненської області термінів призначення та перерахунку пенсій;

    3. надавати спеціалістам об’єднаних управлінь методичну допомогу та пенсійного забезпечення;

  7. Начальнику управління з координації та контролю за виплатою пенсій головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Черненко Л.Є. продовжити перевірку призначених та перерахованих пенсій в частині правильності обчислення страхового стажу, встановлених кодів виплати відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

  8. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Панащук Т. А.

 

Начальник головного управління,

голова колегії                                                                                               В. Петняк

 

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04 травня 2018 року                                                                     м.Рівне                                                                            № 172

Про стан організації роботи щодо

виконання Плану заходів з реалізації

Стратегії розвитку і зміцнення

кадрового потенціалу у 2016-2018 роках,

затвердженого наказом головного управління

Пенсійного фонду України в Рівненській області

від 21 вересня 2016 року № 128

Виконання Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу у 2016-2018 роках затвердженого наказом головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 21 вересня 2016 року № 128 сприяє забезпеченню об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України в області кадрами, здатними вчасно та на належному рівні виконувати покладені обов’язки та постановлені завдання.

Об’єднані управління Пенсійного фонду України в області проводять заходи щодо зміцнення кадрового потенціалу, при цьому, велика увага приділяється добору кадрів та підвищенню їх кваліфікації, формуванню якісного складу державних службовців.

У 2018 році продовжується оптимізація функціональних процесів, виконання яких покладено на головне управління Фонду області відповідно до Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу органів Пенсійного фонду України у 2016-2018 роках, затвердженої наказом Пенсійного фонду України від 09 вересня 2016 року № 132.

Штатна чисельність працівників становить 637 штатних одиниць, з них державних службовців – 610 або 95,8 відсотка від загальної кількості працівників, 25 осіб або 4,2 відсотка — службовці і робітники. Фактично працює 568 осіб: 15 відсотків чоловіків та 85 відсотків жінок, серед яких 46 працівників або 8 відсотків мають юридичну освіту, 384 або 67,6 відсотка – економічну, 76 або 13,3 відсотка – технічну, 57 або 10 відсотків – гуманітарну, 6 або 1,1 відсотка – магістри державного управління.

В усіх обєднаних управліннях Фонду в області забезпечується прийняття на державну службу і проходження державної служби відповідно до вимог Закону України «Про державну службу».

З метою попередження виникнення конфлікту інтересів працівникам управлінь Фонду в області надаються чіткі роз’яснення відносин, що можуть призводити до ситуації конфлікту інтересів. При проведенні короткотермінових семінарів розглядаються питання антикорупційного законодавства.

На базі Комунального навчального закладу «Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій» проведені двотижневі курси підвищення кваліфікації за професійною програмою, в яких взяли участь 2 працівники головного управління, та 7 працівників взяли участь у короткотермінових семінарах. Крім того, 7 працівників управлінь Фонду в області навчалися на семінарах-нарадах на базі навчально-методичного центру державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України».

У головному та обєднаних управліннях Фонду в області продовжується робота по проведенню перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади». Пройшов люстрацію 631 працівник, підготовлені довідки та інформація щодо закінчення перевірки оприлюднена на сайті Пенсійного фонду України. На запити щодо 9 осіб ще не надійшли відповіді.

У квітні 2018 року серед державних службовців Фонду в області проведено перший тур щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець», в якому взяли участь 9 осіб: у номінації «Кращий керівник» – 1, у номінації «Кращий спеціаліст» – 8.

Проте, незважаючи на позитивні результати роботи щодо добору та розстановки кадрів, потребують посиленої уваги питання якісного складу державних службовців, підвищення кваліфікації працівників управлінь Фонду в області.

Враховуючи вищевикладене та з метою зміцнення кадрового потенціалу управлінь Пенсійного фонду України в області

НАКАЗУЮ:

1. Першому заступнику начальника Пасічнику В.Ю. та заступнику начальника головного управління Панащук Т.А., начальникам обєднаних управлінь Пенсійного фонду України області продовжити роботу щодо виконання Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу у 2016-2018 роках, затвердженого наказом головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 21 вересня 2016 року № 128 та зміцнення кадрового потенціалу, залучення молоді на державну службу, забезпечення ефективної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації.

2. Начальникам обєднаних управлінь Пенсійного фонду України області:

удосконалювати систему добору кадрів для державної служби; забезпечити проведення конкурсів на зайняття посад державної служби та укомлектування юридичних структурних підрозділів, структурних підрозділів з адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації;

забезпечити працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, які навчалися за направленнями Пенсійного фонду України за конкурсним відбором;

завершити роботу з проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» та оприлюднювати на сайті Пенсійного фонду України інформацію щодо тих осіб, які пройшли перевірку.

3. Відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи головного управління:

забезпечити проведення тематичних перевірок кадрового діловодства в обєднаних управліннях Пенсійного фонду України області;

організувати до 01 жовтня 2018 року навчання спеціалістів по роботі з персоналом об’єднаних управлінь на базі Комунального навчального закладу «Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій».

4. Виконавцям про виконання наказу інформувати відділ персоналу та організаційно-інформаційної роботи головного управління до 05 січня 2019 року.

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Начальник головного управління                                                                                             В.Петняк

 

 

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

 

04 травня 2018 року                                                                       м.Рівне                                                                                   № 173

Про стан виконавської дисципліни

та організації виконання завдань,

визначених документами органів

влади вищого рівня

Протягом 1 кварталу 2018 року в цілому забезпечено відповідний рівень виконавської дисципліни, здійснювалися заходи щодо удосконалення контролю за виконанням завдань, визначених документами органів влади вищого рівня, Пенсійного фонду України та облдержадміністрації.

Протягом 1 кварталу 2018 року в управлінні адміністративно-господарського забезпечення головного управління на контролі перебувало 176 документів органів влади вищого рівня, у тому числі 4 доручення Кабінету Міністрів України, 18 документів облдержадміністрації, 126 документів Пенсійного фонду України, 28 – Служби безпеки України та прокуратури області.

У зв’язку з виконанням і закінченням термінів інформування знято з контролю 130 документів. Контроль за виконанням 46 документів продовжено, окрім цього, на контролі перебуває 92 документи Пенсійного фонду України, 66 документів з облдержадміністрації та 5 – прокуратури області минулих років з тривалими термінами інформування. Всього на контролі перебуває 209 документів органів влади вищого рівня.

На виконання 28 постанов правління, наказів та доручень Пенсійного фонду України видано 14 наказів головного управління та 3 рішення колегії.

Забезпечено контроль за виконанням поставлених в організаційно-розпорядчих документах завдань шляхом узагальнення інформацій про їх виконання. У встановлені строки знято з контролю 13 наказів головного управління та 1 доручення. Втратило чинність 6 наказів головного управління. На контролі перебуває 24 накази головного управління та план заходів.

Протягом січня-березня 2018 року опрацьовано понад 2,6 тис. звернень громадян з питань пенсійного забезпечення, з них до головного управління надійшло 902, у тому числі 611 письмових, 51 – зареєстрованих на особистих та виїзних прийомах у керівництва та 240 звернень через державну установу „Урядовий контактний центр”.

Порівняно з відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень до управлінь Фонду в області зменшилася на 24,3 відсотка, у тому числі на 48,3 відсотка кількість звернень, зареєстрованих на особистому прийомі у керівництва та на виїзних прийомах за місцем проживання громадян. Водночас кількість письмових звернень зросла на 4 відсотка.

На „гарячі” телефонні лінії звернулось 1813 осіб (до головного управління – 139), урядову „гарячу” лінію Державної установи „Урядовий контактний центр” – 240 (в минулому році – 78).

Протягом 1 кварталу 2018 року розглянуто 229 звернень громадян, які надійшли через веб-портал Пенсійного фонду України. До громадських приймалень головного управління звернулося 1314 осіб (у 1 кварталі 2017 року – 246).

У січні–березні 2018 року до головного управління надійшло 305 запитів на одержання публічної інформації відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації”, 22 – до об′єднаних управлінь.

Усі звернення та інформаційні запити розглянуті у терміни, визначені чинним законодавством, з обов′язковим інформуванням заявників про порядок оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду України.

Порушень термінів інформування, визначених документами органів влади вищого рівня, запитами та зверненнями не допущено.

Проте, протягом січня – березня цього року встановлено, що окремими об′єднаними управліннями Пенсійного фонду України області допускалися випадки порушень виконавської дисципліни, зокрема, подання інформацій (Корецьким об’єднаним управлінням не подано інформації про виконання наказу головного управління від 02.11.2018 № 364 у встановлений термін), порушення вимог пенсійного законодавства.

З метою зміцнення виконавської дисципліни та посилення контролю за виконанням завдань, визначених документами органів влади вищого рівня

НАКАЗУЮ:

  1. Інформацію про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня у 1 кварталі 2018 року взяти до відома.

  2. Першому заступнику та заступнику начальника головного управління, керівникам структурних підрозділів головного управління, начальникам об′єднаних управлінь Пенсійного фонду України області продовжувати заходи щодо посилення виконавської дисципліни, своєчасного і якісного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня.

  3. Начальникам об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Рівненської області:

1) проаналізувати стан виконавської дисципліни та виконання завдань, визначених документами за 1 квартал 2018 року;

2) за кожним фактом порушення виконавської дисципліни проводити перевірку і приймати рішення щодо визначення міри відповідальності винних осіб;

3) забезпечити впорядкування документів постійного строку зберігання для передачі до архівних відділів райдержадміністрацій.

  1. Виконавцям про виконання наказу інформувати управління адміністративно-господарського забезпечення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області до 10 липня та до 10 жовтня 2018 року.

  2. Визнати таким, що втратив чинність наказ головного управління Пенсійного фонду України від 02 листопада 2017 року № 364 „Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня”.

  3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Пасічника В.Ю.

 

Начальник головного управління                                                                            В.Петняк

background Layer 1