Пропустити навігацію

Рішення колегії від 24 січня 2020 року

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 РІШЕННЯ

  1.  

24 січня 2020 року                                                      м. Рівне                                                              № 1-1

                     Про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України                                  в Рівненській у 2019 році та завдання на 2020 рік щодо реалізації державної                               політики у сфері пенсійного забезпечення

Заслухавши доповідь начальника головного управління Петняка В.В. колегія відмічає, що робота головного управління Фонду в області у 2019 році була спрямована на реалізацію основних пріоритетів діяльності щодо забезпечення сучасних стандартів функціонування та надання якісних послуг, своєчасного призначення та перерахунку пенсій, зміцнення фінансової стабільності пенсійної системи, мобілізації надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України та їх раціонального використання.

Протягом 2019 року призначено 10,2 тис. нових пенсій, що на 0,6 тис. більше, ніж у 2018 році, проведено перерахунки пенсій за заявами понад 10,7 тис. працюючих пенсіонерів, 140 особам, яким призначено пенсію за віком вперше, виплачено грошову допомогу у розмірі десяти місячних пенсій.

З серпня минулого року впроваджено призначення (перерахунок) пенсій за документами, що наявні в електронній пенсійній справі. Кількість звернень за цей час склала 17,5 тис., сформовано 3,1 тис. електронних пенсійних справ, з них 22 – за документами, які прийняті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України за призначенням пенсії в «один дотик». Термін опрацювання за цей період склав 2,8 дня.

У зв’язку з підвищенням соціальних стандартів та на виконання рішень Уряду протягом 2019 року проведено 5 масових автоматизованих перерахунків пенсій:

з 01.01.2019 проведено масовий перерахунок пенсій 52,9 тис. пенсіонерів по встановленню доплати до мінімального розміру пенсії на рівні 40 відсотків від мінімальної заробітної плати для осіб, які досягли 65-річного віку, за наявності 30 років стажу у жінок та 35 років стажу у чоловіків;

з 01.03.2019 на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 124 проведено автоматизований масовий перерахунок пенсій 258,7 тис. осіб. Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.2005 № 713 проведено індивідуальний перерахунок пенсій 109 працівникам льотно-випробувального складу цивільної авіації;

з 01.04.2019 відповідно до частини 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» перераховано 12,1 тис. пенсій;

з 01.07.2019 проведено перерахунок пенсій 251,7 тис. пенсіонерів області (фактично перераховано з доплатою пенсії 151,8 тис. осіб) згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік».

Водночас, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 № 543 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» проведено перерахунки пенсій з 01 липня 2019 року за трьома напрямками:

збільшено до 2000 гривень мінімальну пенсійну виплату 74,5 тис. осіб, які мають чоловіки – 35, жінки – 30 років страхового стажу, але отримували невелику заробітну плату ;

підвищено мінімальний розмір пенсії 1,2 тис. осіб з інвалідністю внаслідок війни;

збільшено пенсійні виплати 164 особам з інвалідністю з числа військовослужбовців та військовозобов’язаних, призваних на військові збори, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, під час проходження військової служби (військових зборів) і внаслідок цього стали особами з інвалідністю.

З 01.12.2019 проведено перерахунок пенсій 252,5 тис. пенсіонерів області згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік».

В результаті призначення нових пенсій та проведених перерахунків середній розмір призначеної пенсії протягом 2019 року зріс на 15,7 відсотка і станом на 01.01.2020 склав 2491,50 гривні.

У минулому році завершено інвентаризацію 285,0 тис. пенсійних справ та розпочато процес їх оцифрування з внесенням інформації до електронних пенсійних справ та створення електронного їх архіву. Станом на 01.01.2020 відскановано 6658 пенсійних справ (І етап ретроконверсії), формалізованих – 6191 пенсійна справа (ІІ етап), пройшли атрибутування (ІІІ етап) – 5960 пенсійних справ.

Основним пріоритетом діяльності в минулому році було забезпечення нових стандартів функціонування та надання послуг управліннями Пенсійного фонду України в області.

На території області після реорганізації об’єднаних управлінь утворено 18 сервісних центрів, що забезпечують безперервне обслуговування громадян. Проведено 6 капітальних і 8 поточних ремонтів у 11 власних, 5 орендованих і 2 – змішаної форм власності приміщеннях сервісних центрів.

Після завершення робіт 15 сервісних центрів, крім Вараського та Сарненського, повністю відповідають вимогам пожежної безпеки та санітарно-гігієнічним нормам.

Для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в установленому порядку забезпечується доступність і безпека приміщень, де проводиться прийом та обслуговування, включаючи зали обслуговування або кабінети, а також можливість отримувати необхідну інформацію в доступний спосіб. Вхідні двері відповідають нормам ДБН для людей з інвалідністю, приміщення обладнані пандусами, поручнями при вході, засобами тактильного орієнтування, у 13 приміщеннях cервісних центрів облаштовано вбиральні для людей з інвалідністю, працюють кнопки виклику спеціалістів.

Обслуговування громадян проводиться за єдиним стандартами і сучасними технологіями.

Забезпечено стовідсоткове дотримання працівниками персональних стандартів якісного обслуговування та вимог дрескоду Пенсійного фонду України.

Протягом 2019 року фахівці сервісних центрів надано понад 251 тис. послуг, що на 16 відсотків більше, ніж за 2018 рік, у тому числі 1264 послуги надано на 12 віддалених робочих місцях, 7 з яких розміщені у територіальних громадах і 6 – у сільських і селищних радах.

Проводилася популяризація електронних сервісів Пенсійного фонду України, в результаті якої зареєстровано 28822 заяв про доступ до вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, 13851 – на отримання послуги смс-інформування, 41 – про призначення/перерахунок пенсії в «один дотик».

В головному управлінні забезпечено розгляд та надання відповідей на 17680 звернень громадян (усні, письмові, на гарячі телефонні лінії КМУ, ОДА, головного управління та сервісних центрів) та 402, які надійшли — через вебпортал електронних послуг, порівняно з 2018 роком кількість письмових звернень збільшилася на 145,5 відсотка. Збільшення кількості звернень обумовлено масовими зверненнями осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Проведено опитування 4137 одержувачів послуг, у тому числі щодо організації діяльності, рівня професійності спеціалістів, забезпечення якості обслуговування, повноти надання послуг тощо. За результатами опитування відвідувачів сервісних центрів 93 відсотки опитаних задоволені якістю обслуговування, 7 відсотків – частково задоволені.

За оперативними даними у січні – грудні 2019 року до бюджету головного управління Пенсійного фонду України в області з усіх джерел фінансування надійшло 9504,5 млн гривень, що на 1 538,0 млн гривень або 19,3 відсотка більше, ніж у 2018 році.

За рахунок зазначених ресурсів в повному обсязі та у законодавчо визначені терміни забезпечено фінансування пенсій та грошової допомоги 293,8 тис. пенсіонерам області, в тому числі 11,4 тис. пенсіонерам силових структур і 719 громадянам України, які тимчасово переселились з Автономної Республіки Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей.

На виплату пенсій спрямовано 9027,7 млн гривень, що на 16,2 відсотка більше, ніж у 2018 році. При цьому, за рахунок власних коштів профінансовано 4429,9 млн гривень або 49,1 відсотка від потреби.

Через установи банків у січні-грудні 2019 року виплачено 5857,1 млн гривень, що становить 64,9 відсотка від загальної суми, спрямованої на виплату пенсій. Станом на 01.01.2020 180,2 тис. пенсіонерів отримали пенсійні виплати через установи банків. За рахунок виплати пенсій через банківські установи економія коштів на оплату поштового збору склала 79,5 млн гривень.

У 2019 році до солідарної системи пенсійного страхування надійшло 4429,9 млн гривень або 98,2 відсотка планових показників, порівняно з 2018 роком надходження збільшилися на 638,7 млн гривень або на 16,8 відсотка. Найвищих темпів досягнуто платниками Млинівського району (31,0 відсотка), м. Вараш (22,3 відсотка), м. Рівне (22,0 відсотка) та Радивилівського району (21,6 відсотка), найнижчі в Рівненському (2,2 відсотка) та Костопільському районах (5,2 відсотка).

Власних коштів, адміністрування яких проводить головне управління мобілізовано 162,0 млн гривень, у тому числі від погашення заборгованості – 36,2 млн гривень, що становить 102,8 відсотка та на 25,1 відсотка перевищує надходження 2018 року.

Надходження коштів до загального фонду Державного бюджету України зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій склали 120,4 млн гривень, що становить 155,5 відсотка від доведених індикативних показників.

Заборгованість з обов’язкових платежів до Пенсійного фонду України в області у 2019 році зменшилася на 29,7 млн гривень або на 23,5 відсотка. Станом на 01.01.2020 вона становить 97,0 млн гривень. У структурі заборгованості борг з відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах – 91,4 млн гривень або 94,2 відсотка сукупного боргу.

За економічно активними платниками рахується невідшкодованими 55,4 млн гривень боргу. Порівняно з початком звітного періоду заборгованість зменшено на 4,5 млн гривень або на 7,5 відсотка. Найбільшими боржниками в області залишаються ПАТ «Рівнеазот» (м. Рівне) – борг 42,9 млн гривень, ПАТ «Рівнесільмаш» (Рівненський район) — борг 1,5 млн гривень, ПАТ «Дубенський завод гумово-технічних виробів» (Дубенський район) – борг 0,9 млн гривень, щодо яких наявні ознаки зменшення заборгованості, та ряд проблемних підприємств, у яких відбувається постійний ріст заборгованості, зокрема: СПП «Кричильське» (Сарненський район) — борг 1,4 млн гривень, ДП ДГ «Городецьке» (Володимирецький район) – борг 1,1 млн гривень, ДП «Рівненський автомобільний ремонтний завод» (м. Рівне) борг 1,5 млн гривень.

Забезпечено дієву співпрацю з Державною податковою службою в Pівненській області, управлінням Держпраці в Рівненській області, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування з питання виконання заходів щодо детінізації зайнятості та дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці. Зокрема, направлено інформаційні відомості про 27,8 тис платників, які виплачують заробітну плату найманим працівникам у розмірі меншому мінімальної.

На 239 засіданнях профільних комісій райдержадміністрацій та виконавчих комітетів рад міст обласного значення розглянуто матеріали стосовно 1475 платників, які нараховували для 2862 працівників заробітну плату у розмірі менше мінімальної.

За результатами реагування 485 страхувальників підвищили рівень заробітної плати для 1617 найманих осіб. Робочими групами з питань виявлення тіньової зайнятості проведено 106 виходів до місць проведення господарської діяльності, за результатами яких перевірено 801 страхувальника та виявлено 31 неоформленого працівника.

Крім того, органами Державної служби з питань праці проведено 232 перевірки, по яких виявлено порушення стосовно 235 найманих працівників. Винесено 86 постанов щодо накладання 13,2 млн гривень штрафних санкцій.

Органами Державної податкової служби проведено 48 перевірок, за результатами яких донараховано 294,3 тис. гривень єдиного соціального внеску.

Проведено ряд правових та організаційних заходів в напрямку скорочення заборгованості та мобілізації коштів до бюджету Фонду. За 2019 рік подано 235 позовів про стягнення 13,1 млн гривень боргу з різних категорій платежів до бюджету пенсійного фонду України.

Станом на 01.01.2020 на примусовому виконанні в області перебуває 1629 виконавчих документів на 58,6 млн гривень. В порядку контролю проведено 1324 ознайомлення з матеріалами виконавчих проваджень, надавалася оцінка правомірності дій державних виконавців, оскаржено дію та бездіяльність у 120 випадках. Проведено 23 нарад з органами ДВС області та 41 спільний виїзд до боржників для проведення виконавчих дій.

За результатами позовної роботи, заходів примусового стягнення відділів державної виконавчої служби, задоволення вимог кредиторів та інших заходів у рахунок погашення надійшло 20,6 млн гривень заборгованості з платежів до Фонду, що утворилася у попередні періоди.

Проводився захист інтересів Пенсійного фонду України в судах з питань пенсійного забезпечення, куди з позовами звернулися 2053 особи. Найбільша кількість спорів виникла з питань призначення і перерахунку пенсій ліквідаторам та потерпілим від наслідків ЧАЕС за 2014 рік, нарахування та виплата компенсації втрати частини доходів у зв’язку із затримкою їх виплати. Відмовлено у задоволенні 152 адміністративних позовів, залишено без розгляду – 16, задоволено – 887.

У 2019 році проводилася робота з верифікації та забезпечення наповнення даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також по з’ясуванню причини незарахування застрахованим особам страхового стажу за результатами моніторингу відомостей.

Протягом 2019 року на підставі 2075 анкет, поданих застрахованими особами, у тому числі 30 – через вебпортал, внесені зміни до облікових карток реєстру застрахованих осіб.

З виявлених 5170 страхувальників, що подавали звіти, проте, дані звітів не внесено до реєстру застрахованих осіб у зв’язку з наявними помилками в звітності, виправили помилки 4923 страхувальники, завдяки цьому застрахованим особам зараховано 239355 місяців страхового стажу.

У реєстрі застрахованих осіб приведено у відповідність стан сплати внесків за 2431 місяць по 436 страхувальниках.

Об’єднано 8728 персональних електронних облікових карток застрахованих осіб. У ході звірки П.І.Б., що містяться в Реєстрі та пенсійних справах з даними Державної фіскальної служби опрацьовано 11528 записів, у тому числі 611 (82,3%) – по пенсійних справах та 10917 – по звітності (51,6%).

Проводилися заходи щодо зміцнення та модернізації інформаційних ресурсів і технічної бази підрозділів головного управління Фонду в області. Оновлено парк апаратних засобів автоматизованих робочих місць, впроваджено систему електронного документообігу, проведено розгортання програмно-апаратного комплексу переведення паперових пенсійних справ в електронну форму, впроваджено підсистему відеофіксації прийому громадян в 17 сервісних центрах, запроваджено підсистему електронної черги в 6 сервісних центрах.

Управлінням контрольно-перевірочної роботи проведено 7908 перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з яких 85,7 відсотка (6911) – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій та достовірності документів, наданих для призначення пенсій, 11,6 відсотка (840) – перевірки суб’єктів господарської діяльності, 2,7 відсотка (157) – з питань цільового використання пенсійних коштів.

За результатами проведених перевірок виявлено 1483 порушення на 97,2 тис. гривень. За несвоєчасне виконання припису до посадової особи застосовано адміністративний штраф 510 гривень. За відволікання та несвоєчасне повернення коштів Пенсійного фонду Рівненській дирекції АТ «Укрпошта» нараховано пені та застосовано штрафних санкцій в розмірі 22,5 тис. гривень, які станом на 01.01.2020 перераховані до бюджету Фонду в розмірі 16,1 тис. гривень або 70,8 відсотка.

Проведено 18 перевірок у територіальних органах з надання сервісних послуг МВС щодо повноти та сплати збору з операцій набуття права власності на легкові автомобілі. За результатами таких перевірок встановлено порушень на 79,9 тис. гривень. Із загальної суми порушень відшкодовано 14,2 тис. гривень.

Сектором внутрішнього аудиту протягом 2019 року проведено 6 внутрішніх аудитів, в ході яких виявлено 39 фінансових порушень на 392,2 тис. гривень та 29 нефінансових порушень, усунено 29 нефінансових порушень та 38 фінансових порушень на 378 тис. гривень.

Крім того, проведено 5 інших контрольних заходів, за результатами яких виявлено порушень на 173,6 тис. гривень, з яких підлягає відшкодуванню суми виявлених переплат на 102,6 тис. гривень, відшкодовано до бюджету Фонду 33,1тис. гривень.

Забезпечено всебічне висвітлення діяльності головного управління Фонду області у засобах масової інформації. На електронних інформаційних ресурсах оприлюднено 306 інформаційних повідомлень на пенсійну тематику. Для представників засобів масової інформації проведено 5 прес-конференцій, 9 брифінгів. З громадськістю відбулося 42 засідання «круглого» столу, для пенсіонерів проведено 72 телефонні «прямі» лінії за участю керівництва. Забезпечено оперативне висвітлення питань діяльності головного управління в засобах масової інформації: надруковано 231 статтю, прозвучало 221 виступ на радіо та 50 – на телебаченні. Протягом 2019 року працівники головного управління провели 1176 зустрічей з різними категоріями громадян: з трудовими колективами – 856, за місцем проживання – 247, з ветеранськими та громадськими організаціями – 44, з учнівською молоддю та студентами – 29.

Відбулося 334 виїзні прийоми громадян, проведено 79 лекцій для безробітних, 119 днів відкритих дверей, 18 днів Пенсійного фонду України, 45 занять у «Школі майбутнього пенсіонера», 22 флешмоби.

Всього заходами інформаційно-роз’яснювальної роботи охоплено майже 358 тисяч жителів Рівненщини.

Проведено реорганізацію восьми об’єднаних управлінь Фонду області шляхом приєднання до головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Зараз у головному управлінні фактично працює 549 осіб: 13 відсотків чоловіків та 87 відсотків жінок. Аналіз якісного складу персоналу головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області свідчить про позитивну динаміку освітнього рівня: кількість працівників з повною вищою освітою складає 92 відсотки від загальної чисельності державних службовців. За освітнім фахом 362 особи або 67 відсотків мають економічну освіту, 41 особа або 8 відсотків – юридичну, 73 особи або 13 відсотків – технічну, 61 особа або 11 відсотків – гуманітарну, 7 осіб або 1 відсоток – магістри державного управління.

З метою підвищення рівня професійної компетентності державних службовців триває безперервне навчання на базі сучасних комунікаційних сервісів, за програмами короткотермінових семінарів, курсів, тренінгів. Підтримується практика морального заохочення за бездоганну та ефективну службу працівників управлінь Фонду в області.

У звітному періоді продовжувалася робота щодо забезпечення своєчасного і якісного виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами та постановами правління Пенсійного фонду України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації. У 2019 році на контролі перебувало 712 документів органів влади вищого рівня, у тому числі 12 доручень Кабінету Міністрів України, 57 документів облдержадміністрації, 469 документів Пенсійного фонду України та 174 документи Служби безпеки та прокуратури. Порушень термінів інформування про виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня не допущено.

Враховуючи вищезазначене, колегія при начальнику головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області

ВИРІШИЛА:

  1. Роботу головного управління Пенсійного фонду України в області у 2019 році визнати такою, що відповідає виконанню завдань державної політики у сфері пенсійного забезпечення, вимог постанов правління та наказів Пенсійного фонду України.

  2. Першому заступнику, заступнику начальника головного управління, начальникам структурних підрозділів головного управління організувати роботу підрозділів відповідно до основних пріоритетів діяльності визначених планом роботи Пенсійного фонду України на 2020 рік.

  3. Першому заступнику начальника головного управління Пасічнику В.Ю., начальникам юридичного управління Іванусь Л.Т., інформаційних систем та електронних реєстрів Должениці О.А., контрольно-перевірочної роботи Довгалюк Р.Є., відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління Оверчуку А.Д., начальникам відділів обслуговування (сервісних центрів) управління обслуговування громадян:

  1. взяти на особистий контроль та організувати роботу головного управління Фонду в області щодо забезпечення виконання у 2020 році дохідної частини бюджету Фонду, визначення щоденного обсягу надходження власних коштів до Пенсійного фонду України та сум від розмежування єдиного соціального внеску до солідарної системи з метою повного та своєчасного фінансування пенсій;

  2. з метою підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства, продовжити моніторинг даних реєстру застрахованих осіб. Інформацію щодо страхувальників, у яких виявлені ознаки порушень трудового законодавства передавати до управління Держпраці в Рівненській області, Державної податкової служби області для проведення перевірок та заходів впливу відповідно до чинного законодавства. Налагодити співпрацю з територіальними громадами щодо надання відповідної інформації;

  3. забезпечити своєчасність та повноту вжиття заходів впливу та стягнення до боржників, у тому числі інформування фізичних осіб підприємців щодо зарахування стажу за наявності заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

  4. взяти участь в проведенні виконавчих дій щодо стягнення боргу до бюджету Фонду, спільних виїздів за місцем знаходження боржника;

  5. до 01.04.2020 провести ознайомлення з матеріалами виконавчих проваджень по боржниках з юридичною адресою м. Рівне та за їх наслідками, при потребі, оскаржити дію, бездіяльність державних виконавців;

  6. забезпечити виконання річного плану проведення заходів державного нагляду(контролю) Пенсійного фонду України на 2020 рік;

  7. проводити постійний контроль звітності з метою оперативного реагування на можливі помилки; інформувати страхувальників про виявлені помилки у звітних відомостях, надавати консультації з питань виправлення помилок, що стосуються компетенції головного управління Пенсійного фонду України в області; інформувати органи ДФС про відсутність даних у Реєстрі застрахованих осіб щодо застрахованих осіб страхувальників.

  1. Заступнику начальника головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Панащук Т.А., начальнику управління обслуговування громадян Папуші Т.П., начальнику управління застосування пенсійного законодавства Бойко О.О., начальнику управління з питань виплати пенсій Черненко Л.Є., начальникам відділів обслуговування (сервісних центрів) управління обслуговування громадян:

    1. вжити додаткових заходів щодо надання якісних послуг особам, які звертаються до головного управління Фонду в області, забезпечити безперервну роботу сервісних центрів згідно з встановленими графіками;

    2. забезпечити проведення моніторингу та оцінки якості обслуговування осіб, які звертаються до головного управління Пенсійного фонду України в області та розглянути результати на колегії при начальнику головного управління;

    3. продовжити роботу щодо залучення громадян до користування електронними сервісами Пенсійного фонду України. З усіма особами, що особисто звертаються до головного управління Пенсійного фонду України в області проводити роз’яснювальну роботу щодо можливості одержання інформації та послуг в електронному вигляді шляхом реєстрації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Забезпечити до кінця року реєстрацію на вебпорталі не менше 0,5 відсотка населення в межах території обслуговування;

    4. забезпечення призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами у терміни, визначені законодавством;

    5. продовжити роботу щодо опрацювання пенсійних справ відповідно до автоматизованої системи контролю даних та алгоритмів, комплексну перевірку на відповідність розрахункових даних пенсійної виплати для забезпечення проведення масових перерахунок пенсій в майбутньому;

    6. забезпечити доведені Пенсійним фондом України завдання щодо кількості оцифрування паперових пенсійних справ.

5. Начальнику управління по роботі з персоналом Кальній С.М., керівникам структурних підрозділів головного управління, начальникам відділів обслуговування (сервісних центрів) управління обслуговування громадян за результатами розгляду звітів про стан виконання завдань і досягнення ключових показників службової діяльності, визначених на рік, подавати начальнику головного управління пропозиції до оцінки стану виконання завдань і досягнення ключових показників службової діяльності за формою, наведеною у додатку 3, у термін до 05 квітня та 05 липня звітного року.

  1. Начальнику управління адміністративного забезпечення Матюшенко Л.Д., начальнику відділу організаційно-інформаційної роботи Бацмай Т.І., керівникам структурних підрозділів головного управління, начальникам відділів обслуговування (сервісних центрів):

    1. активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань реалізації державної політики у сфері пенсійного забезпечення, планувати та проводити не рідше одного разу на два місяці брифінги, пресконференції, «круглі» столи, флешмоби, прямі телефонні лінії керівника, Дні відкритих дверей, зустрічі з ветеранськими та громадськими організаціями, учнівською молоддю та студентами, розширити географію та масовість під час проведення зустрічей за місцем проживання та в трудових колективах;

    2. забезпечити дієвий контроль за дотриманням термінів виконання документів органів влади вищого рівня та власних рішень. Тримати на постійному контролі питання виконавської дисципліни, оперативно реагувати на факти порушення.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника начальника Пасічника В.Ю. та заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Панащук Т.А. відповідно до розподілу функціональних повноважень.

Голова колегії                                                                                                                   В. ПЕТНЯК

 

   
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
background Layer 1