Пропустити навігацію

Про надання інформації

Pererahunok pratsyuyuchym pensioneram 300x169 - Про надання інформації

Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області нагадує, що згідно п.45 та п.64 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №337 (далі- Порядок), Роботодавець за результатами розслідування нещасного випадку зобов’язаний надати документи, які вимагає даний Порядок, а саме:

– інформацію про стан вжиття заходів до запобігання виникненню подібних нещасних випадків визначених в акті за формою Н-1;

відомості про наслідки нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання, які складаються протягом 10-ти робочих днів після закінчення періоду тимчасової непрацездатності потерпілого та направляються протягом 3-х робочих днів після їх складання.

Інформацію необхідно направляти на адресу вул. Борисенка Олександра, 7, місто Рівне, 33028, або на електронну адресу info@rv.pfu.gov.ua.

background Layer 1