Пропустити навігацію

Кваліфіковані роз’яснення у телефонному режимі

15 січня 2025 року з 10.00 до 12.00 год. начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області Тетяна ПАПУША провела “пряму” телефонну лінію з питань пенсійного забезпечення громадян і відповіла на запитання жителів Рівненщини. Звернення стосувалися: перерахунків пенсій, виконання судових рішень щодо нарахування пенсії відповідно до статті 39 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, особливостей призначення та виплати субсидій та пільг, довідкової інформації, а також можливостей використання електронних сервісів, зокрема вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua). Консультації та роз’яснення отримали 20 осіб.

06 - Кваліфіковані роз'яснення у телефонному режимі

background Layer 1