Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області
Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області за І квартал 2025 року
Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” за І квартал 2025 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області опрацьовано 2854 інформаційних запитів.
Кількість запитів отримано нарочно – 889, через поштові відділення зв’язку – 987, вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України – 109, на електронну адресу Головного управління надійшло інформаційних запитів – 885, територіальною відправкою – 14.
За категорією запитувачів переважну більшість запитів отримано від фізичних осіб – 2826, від юридичних – 28.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
-
призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг;
-
порядок виплати пенсій, у тому числі в умовах воєнного стану;
-
можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, у тому числі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
-
порядок здійснення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”;
-
страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.