Пропустити навігацію

Про можливість осучаснення пенсійних посвідчень

pererahunok pensij - Про можливість осучаснення пенсійних посвідченьДонедавна пенсійне посвідчення було документом, який лише підтверджує статус пенсіонера. Його пред’являли для користування пільгами, для одержання знижки при розрахунку в торговельній мережі чи аптеках. Такі посвідчення (пластикові картки, а, подекуди, ще й картонні) нині втрачають актуальність і, незабаром, залишаться у минулому, адже нове електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) значно розширює можливості його користувача.

Електронне пенсійне посвідчення – це пластикова картка, яка поєднує в собі одночасно функції звичного для нас пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, що забезпечує чимало переваг для його власника.

Функціонує така картка у терміналах будь-якого банку як в Україні, так і за кордоном.

Користуючись ЕПП можна одержати пенсійні кошти, просто і швидко провести оплату комунальних послуг через інтернет, розрахуватися за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, контролювати рух коштів на рахунку.

Завдяки, графічній та електронній інформації про власника, ключа електронного цифрового підпису, що містить ЕПП, пенсіонер може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами, отримувати документи на веб-порталах органів влади, не виходячи з дому, переглядати інформацію про розмір пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески, подати заяву, запит, звернення або скаргу.

На даний час отримати таке посвідчення можуть лише пенсіонери з числа одержувачів пенсійних виплат через Державний Ощадний банк України.

Наразі Пенсійний фонд України веде переговори з іншими банками щодо такої можливості.

Наявне паперове посвідчення можна замінити на новий документ. Водночас, перехід на новий тип документу не є обов’язковим, раніше видані посвідчення не втрачають чинності.

Бажаючим отримати модернізований пенсійний документ необхідно звернутися до Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку та подати заяву на його виготовлення, долучивши наступні документи: 

паспорт,  документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, фотокартку розміром 30х25 мм.

Посвідчення буде виготовлено безкоштовно протягом 30 робочих днів з дня прийняття заяви від одержувача пенсії обєднаним управлінням Пенсійного фонду України області. Видача документу проводиться у відділенні Державного Ощадного банку України. Термін дії такого посвідчення 3 роки.

Станом на 01.01.2019 1479 пенсіонерів Рівненщини уже оформили електронне пенсійне посвідчення та відчули його переваги.

background Layer 1