Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян

44755783 1915886265373656 5786608948274528256 n 300x225 - Робота зі зверненнями громадянУпродовж 2018 року у головному управлінні та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду України Рівненської області продовжувалась робота, спрямована на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян», указів Президента України, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Протягом 2018 року управліннями Фонду в області опрацьовано понад 7,2 тис. звернень громадян з питань пенсійного забезпечення, у тому числі:

2838 – письмових (39,4 відсотка від загальної їх кількості);

3688 – зареєстрованих на особистому прийомі у керівництва та на виїзних прийомах за місцем проживання громадян (51,2 відсотка від загальної їх кількості).

Із вказаної кількості звернень (7203) до головного управління Фонду в області надійшло 2008 звернень громадян, з них: 1193 – письмові, 138 – зареєстровані на особистих прийомах у керівництва та 677 звернень через державну установу “Урядовий контактний центр”.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень до органів Фонду в області зменшилась на 13,9 відсотка. Кількість звернень, зареєстрованих на особистому прийомі у керівництва та на виїзних прийомах за місцем проживання громадян у 2018 році відповідно до минулого року майже однакова.

Із загальної кількості письмових звернень до головного управління надійшло 700 звернень (або 58,7 відсотка) від пенсіонерів, які перебувають на обліку у відділі пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.

Найбільше звернень до головного та об’єднаних управлінь Фонду надійшло з наступних питань:

  • призначення та перерахунку пенсії – 2051 (28,5 відсотка від загальної кількості);

  • роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства – 939 (або 13,0 відсотка від загальної кількості).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року спостерігається зменшення на 10,9 відсотка кількості звернень громадян, адресованих органам влади вищого рівня та організаціям.

Кількість повторних звернень за вказаний період збільшилось майже втричі порівняно з відповідним періодом 2017 року. Аналіз розглянутих повторних заяв (скарг) свідчить про те, що порушень чинного законодавства при визначенні розмірів пенсій (надбавок, підвищень) заявників немає, про що авторів звернень неодноразово було повідомлено з обов’язковим роз’ясненням порядку оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду.

На “гарячі” телефонні лінії за 2018 рік звернулось 7197 осіб (у тому числі до головного управління – 610), що на 12,0 відсотків менш, ніж у відповідному звітному періоду 2017 року (8150).

За звітний період 2018 року розглянуто 677 звернень громадян на урядову «гарячу» лінію Державної установи «Урядовий контактний центр». В минулому році такі показники становили відповідно 978.

Послугами, які надаються органами Фонду в області, протягом 2018 року скористалися 220,0 тис осіб, що майже на 18 відсотків більше, ніж у відповідному періоді 2017 року (186,5 тис).

За 2018 рік управліннями Фонду розглянуто 285 звернень громадян, які надійшли через веб-портал Пенсійного фонду України.

До громадських приймалень головного управління протягом 2018 року звернулися 5030 осіб.

Усі звернення, які надійшли до управлінь Фонду в області від заявників, організацій та органів влади вищого рівня за 2018 рік, розглянуто у терміни, визначені чинним законодавством, з обов’язковим інформуванням заявників про порядок оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду України.

Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян, зокрема терміни, якість розгляду звернень та надання послуг знаходяться на постійному контролі у керівництва управлінь області; особлива увага звертається на заяви, скарги та клопотання учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб. Систематично проводиться аналіз і узагальнення питань, порушених у зверненнях.

У головному управлінні Фонду в області щоденно в робочі дні проводиться прийом громадян керівництвом головного управління та керівниками структурних підрозділів.

background Layer 1