Пропустити навігацію

ЗВІТ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА 9 МІСЯЦІВ 2019 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Сумській області забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, факсом, за допомогою Веб-порталу електронних послуг Фонду, державної установи “Урядовий контактний центр”.

За 9 місяців 2019 року зараєстровано 17197 звернень громадян, що на пів відсотка менше, порівняно з аналогічним періодом 2018 року (17287 звернень)

Зменшення звернень громадян спостерігається на особистому прийомі (на 7,4 відсотка), на виїзних прийомах (на 5,7 відсотків), через засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, факсом) (на 21,3 відсотка).

Збільшення звернень зафіксовано через вищі органи влади та організації (на 3,7 відсотків), з Державної установи “Урядовий контактний центр”  (на 70 відсотків).Screenshot 20 - ЗВІТ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА 9 МІСЯЦІВ 2019 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фахівці органів Фонду забезпечили оперативний розгляд звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр”. Станом  на 01.10.2019 року  – 1547 таких звернень громадян.

Screenshot 1 17 - ЗВІТ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА 9 МІСЯЦІВ 2019 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З метою більш повної реалізації прав громадян, на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, щодо пенсійного забезпечення, здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання пенсіонерів.

Особлива увага на виїзних прийомах приділяється, як інвалідам Великої Вітчизняної війни, так і особам з обмеженими фізичними можливостями, особам з інвалідністю по зору та особам, яким виповнилось 80 і більше років.

На особистих та виїзних прийомах у Фонді області було прийнято 12704 громадян (73,8 відсотків від загальної кількості звернень).

Найбільше відвідувачів (на 10 тис. пенсіонерів) було зафіксовано до Лебединського сервісного центру (1159 громадян) та Недригайлівського сервісного центру (946 громадян).

Найменше відвідувачів було зафіксовано до Ямпільського сервісного центру (42 громадян) та Шосткинського сервісного центру (48 громадян).

Screenshot 2 14 - ЗВІТ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА 9 МІСЯЦІВ 2019 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У своїх зверненнях до органів Фонду громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, порушували питання:

  • щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 4745 звернення (27,6 відсотків від загальної кількості звернень);
  • підвищення розміру пенсії – 3535 звернень (20,6 відсотка);
  • роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства – 2453 звернень (14,3 відсотків);
  • виконання рішення суду – 522 звернення (3 відсотка);
  • визначення права на пенсію – 473 звернень (2,8 відсотка);
  • отримання пенсії за фактичним місцем проживання –  39 звернень (0,2 відсотка) тощо.

Screenshot 3 9 - ЗВІТ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА 9 МІСЯЦІВ 2019 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для зменшення кількості звернень в органах Фонду, продовжують роботу постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. За звітний період 10555 громадян отримали консультаційну підтримку, що на 11 відсотків більше, ніж за 9 місяців 2018 року.

 

background Layer 1