НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ
Актуальні питання організації прийому та обслуговування громадян, запобігання чергам, а також недопущення організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, несанкціонованих змін дат їх виплати, розширення спектра пенсійних послуг у ЦНАПах та на віддалених робочих місцях, оформлення ПЕНСІЇ «В ОДИН ДОТИК», інклюзивного обслуговування громадян і популяризації серед населення сервісу «ЗАВЧАСНА ПЕНСІЙНА СПРАВА» обговорювалися під час відеоселектора з центральним і районними сервісними центрами.
Начальник головного управління Пенсійного фонду в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО доручила керівникам відділів обслуговування громадян вжити вичерпних та невідкладних заходів для покращення якості роботи з клієнтами і скорочення часу для призначення/перерахунку пенсій, вирішення інших питань, з якими звертаються громадяни, у стислі терміни й на належному професійному рівні.