Пропустити навігацію

НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ

Актуальні питання організації прийому та обслуговування громадян, запобігання чергам, а також недопущення організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, несанкціонованих змін дат їх виплати, розширення спектра пенсійних послуг у ЦНАПах та на віддалених робочих місцях, оформлення ПЕНСІЇ «В ОДИН ДОТИК», інклюзивного обслуговування громадян і популяризації серед населення сервісу «ЗАВЧАСНА ПЕНСІЙНА СПРАВА» обговорювалися під час відеоселектора з центральним і районними сервісними центрами.

Начальник головного управління Пенсійного фонду в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО доручила керівникам відділів обслуговування громадян вжити вичерпних та невідкладних заходів для покращення якості роботи з клієнтами і скорочення часу для призначення/перерахунку пенсій, вирішення інших питань, з якими звертаються громадяни, у стислі терміни й на належному професійному рівні.

75362166 562542707652369 5237782011258601472 o - НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ 75497624 562543720985601 4549559140397088768 o - НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ 75266144 562544637652176 1064822212013326336 o - НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ 75653328 562545740985399 3920831135772311552 o - НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ 72551738 562546377652002 1459782761693839360 o - НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ 76697353 562547420985231 5575722811340619776 o - НАШ ПРІОРИТЕТ – КЛІЄНТ

background Layer 1