Пропустити навігацію

УДОСКОНАЛЮЄМО РОБОТУ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ

Питання організації роботи спеціалістів сервісних центрів, дотримання стандартів обслуговування громадян, запобігання чергам та незручностям для клієнтів Фонду Сумщини, надання всього спектра пенсійних послуг на віддалених робочих місцях (зокрема прийняття документів для призначення/перерахунку пенсій та видачі довідок), інклюзивності надання пенсійних послуг для осіб з інвалідністю обговорювалися під час відеоселектора, проведеного начальником головного управління Пенсійного фонду в Сумській області Тетяною ЗЛЕНКО з центральним і районними сервісними центрами.

Тетяна ЗЛЕНКО доручила керівникам підпорядкованих служб Фонду Сумщини вжити всіх можливих та невідкладних заходів для забезпечення професійного й швидкого обслуговування громадян у зручний для них спосіб з безумовним дотриманням стандартів обслуговування.

78253380 573474066559233 2543840581742755840 o - УДОСКОНАЛЮЄМО РОБОТУ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ

background Layer 1