Пропустити навігацію

НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ

Професіоналізм у роботі з клієнтами, вдосконалення організації і забезпечення оперативності обслуговування громадян у зручних для них умовах – пріоритет роботи Фонду Сумщини. Тому у Фонді постійно проводяться навчання фахівців сервісних центрів, спрямовані на підвищення їх компетентності за безумовного дотримання стандартів обслуговування. Такі тренінги дають змогу оволодіти ґрунтовними знаннями з питань пенсійного забезпечення й під час практичних занять набути досвіду ефективної взаємодії з клієнтами. Кожен блок навчання закінчується тестуванням, яке дозволяє визначити рівень засвоєння інформації фахівцями Фонду.

78831512 575079723065334 3704952047817195520 o - НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ

background Layer 1