Пропустити навігацію

НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Оновлений Центральний відділ обслуговування громадян (сервісний центр) відновив свою роботу сьогодні в Сумах за адресою: вул. Шкільна, 17.

Сучасний офіс європейського зразка, де у зручних комфортних умовах, без черг та зволікань, клієнти Пенсійного фонду можуть отримати пенсійні послуги і необхідну допомогу на засадах компетентності, привітності, оперативності за стандартами, однаковими для всіх, водночас з увагою до кожного клієнта.

Приміщення сервісного центру поділене на зону очікування і робочу зону. Зона очікування обладнана зручними місцями для сидіння та системою управління черговістю надання послуг. Тут клієнти можуть знайти потрібну інформацію в роздаткових матеріалах, надрукованих в тому числі шрифтом Брайля, побачити актуальні соціальні ролики, скористатися дитячою ігровою зоною, а також у разі необхідності – аптечкою для отримання першої медичної допомоги. Для запобігання чергам, в робочій зоні збільшено кількість робочих місць для обслуговування клієнтів з 14 до 38, обладнаних сучасною технікою, облаштоване місце доступу клієнтів до інтернет для користуванням вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду.

Для доступності пенсійних послуг для людей з обмеженими можливостями вхід до приміщення обладнаний пандусом, за державними будівельними нормами облаштована для відвідувачів санітарна кімната. Для людей з вадами зору передбачена рельєфно-тактильна навігація, метроном, книга про пенсійні права громадян, надрукована шрифтом Брайля. Для людей з вадами слуху в оnline режимі працюють сурдоперекладачі.

Якість надання пенсійних послуг населенню фіксується засобами відеоспостереження.

Оновлений сервісний центр є складовою змін, що здійснюються пенсійниками задля комфорту клієнтів у рамках проєкту ВІДКРИТИЙ ПЕНСІЙНИЙ ПРОСТІР, який передбачає принципово нову філософію надання пенсійних послуг, що включає докорінні перетворення від умов, в яких послуга надається клієнту, до її змісту – кваліфікованого якісного і швидкого сучасного сервісу на засадах прозорості, доступності, поваги до клієнта, за стандартами обслуговування, однаковими для всіх, водночас з увагою до кожного.

Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області висловлює вдячність представникам місцевих та обласних громадських організацій пенсіонерів, ветеранів, осіб з інвалідністю, профспілок та роботодавців і колективам сервісних центрів Пенсійного фонду Сумщини за активну участь в організації проєкту ВІДКРИТИЙ ПЕНСІЙНИЙ ПРОСТІР в Сумській області.

Оновлений Центральний відділ обслуговування громадян працює з понеділка по п’ятницю, з 8 до 18 години, без перерв.

Screenshot 1 2 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 2 2 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 3 2 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 4 1 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 5 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 6 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 7 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 8 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 9 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ Screenshot 10 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУScreenshot 11 - НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАВ РОБОТУ ОНОВЛЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

background Layer 1