ПЕНСІЙНИКИ СУМЩИНИ ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ У 2019 РОЦІ
У головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області відбулося засідання колегії, присвячене підсумкам роботи у 2019 році, за участю заступника Голови правління Пенсійного фонду України Ірини КОВПАШКО та соціальних партнерів.
У широкому спектрі завдань, пов’язаних із пенсійним забезпеченням, Пенсійний фонд Сумщини минулоріч досяг вагомих результатів, серед яких:
✅Оновлено 100% сервісних центрів, в яких впроваджено єдині стандарти обслуговування громадян, що включають забезпечення інклюзії, з увагою до кожного.
✅Розширено мережу надання пенсійних послуг до 107 точок доступу, створивши віддалені робочі місця.
✅Започатковано унікальний в Україні пенсійний сервіс – «Пенсійний допомогомобіль», в рамках роботи якого надано понад 1,5 тисячі пенсійних послуг у 91 віддаленому населеному пункті області.
✅Зменшено витрати часу клієнтів на подачу документів та очікування рішень при призначенні й перерахунках пенсій.
✅Залучено до користування електронними сервісами через вебпортал Пенсійного фонду 90,9% роботодавців та 41% населення Сумщини.
✅Опрацьовано 221 заяву клієнтів, поданих через вебпортал на призначення ПЕНСІЇ В ОДИН ДОТИК.
✅Оформлено 3,5 тисячі ЗАВЧАСНИХ ПЕНСІЙНИХ СПРАВ, що на 274% більше, ніж у 2018 році.
✅Забезпечено повну інвентаризацію пенсійних справ.
✅Оцифровано 10,5 тисяч пенсійних справ за три місяці, з моменту старту проєкту ретроконверсії у Фонді Сумщини.
✅Проведено 9 масових та 30,5 тисяч індивідуальних перерахунків пенсій.
✅Перевиконано план з надходження власних коштів та забезпечено на 18,4% більше за минулорічний результат надходження частини ЄСВ від платників області.
✅Легалізовано майже 16 тис. робочих місць.
✅Відновлено права понад 61 тисячі людей праці.
✅Охоплено заходами стягнення 100% заборгованості по платежах до Пенсійного фонду України.
✅Заходами контролю упереджено нецільове використання пенсійних коштів на понад 2 млн грн.
Зазначимо також, що середній розмір пенсії в Сумській області на 1 січня 2020 року становить 2781,45 грн. Порівняно з минулим роком він зріс на 395,36 грн, або на 16,6%. З початку 2019 року загальні видатки на виплату пенсій та допомоги склали майже 11 млрд грн, що більше на 16,4%, ніж в аналогічному періоді 2018 року.
Подякувавши за минулорічну продуктивну співпрацю з Фондом Сумщини та її суттєві досягнення, соціальні партнери окреслили напрями спільної роботи на 2020 рік, результатом якої мають стати високі показники з легалізації праці в області та продовження конструктивної співпраці з роботодавцями, профспілками та органами контролю Сумщини.
Говорячи про результати роботи Пенсійного фонду у минулому році, Ірина КОВПАШКО відмітила вагомі здобутки Фонду області та наголосила на пріоритетності професійної взаємодії фахівців Фонду з його клієнтами і важливості продовження роботи з майбутніми пенсіонерами в рамках ЗАВЧАСНОЇ ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ, що має не лише запобігати чергам, скорочувати терміни на прийняття документів та призначення пенсій, а й бути підґрунтям до реалізації ПЕНСІЇ В ОДИН ДОТИК, запровадження нових сервісів Пенсійного фонду, що будуть реалізовані у 2020 році в рамках проєкту Е-ПЕНСІЯ, як призначення пенсії без звернення клієнта до установ Пенсійного фонду.
Ірина КОВПАШКО закликала не зупинятися на досягнутих результатах, вдосконалювати надалі систему обслуговування громадян, тримаючи за пріоритет пенсійний сервіс найвищого рівня: «Ми маємо розуміти, що відповідальні за тих, хто приходить до нас. Ми повинні будувати такий Пенсійний фонд, до якого люди хотіли б приходити».
Голова колегії Тетяна ЗЛЕНКО подякувала колективу і партнерам Фонду в успішній реалізації завдань, які ставило головне управління Пенсійного фонду Сумщини у минулому році, відмітила особливу важливість проєкту ВІДКРИТИЙ ПЕНСІЙНИЙ ПРОСТІР – змін Фонду для комфорту клієнтів, над втіленням якого наполегливо працювали пенсійники у минулому році.
«Команда Пенсійного фонду Сумщини має єдине бачення та ставлення до справи і розуміння, що в пріоритеті всіх змін, що реалізуються Пенсійним фондом, є професійна і комфортна пенсійна послуга для клієнта Фонду. Отож, наповнення якісним змістом наступної нашої роботи з реалізації нових сучасних, зручних можливостей для наших клієнтів буде забезпечена з високим рівнем поваги до інтересів клієнтів. Люди мають бути задоволеними роботою Пенсійного фонду, куди б вони не звернулись – до стаціонарних відділів, віддалених майданчиків або сучасних електронних сервісів. Усі напрацювання ми будемо продовжувати», – зазначила Тетяна ЗЛЕНКО.
Переможці рейтингів, якими стали Шосткинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр), відділ з питань перерахунків пенсій № 2, відділ з питань виплати пенсій № 2, що обслуговують Шостку, Ямпіль та Середину-Буду, одержали Подяки від начальника головного управління, а Тетяну Долгоруку – начальника відділу з питань перерахунків пенсій № 2, за самовіддану багаторічну службу в Пенсійному фонді Сумщини нагороджено Відзнакою Пенсійного фонду України.