Пропустити навігацію

СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Під час перебування на Сумщини заступник Голови правління Пенсійного фонду України Ірина КОВПАШКО відвідала оновлені за сучасними стандартами обслуговування громадян сервісні центри Пенсійного фонду Сумщини.

Побувавши у найбільш відвідуваному клієнтами Фонду Центральному сервісному центрі, розташованому в м. Суми (щодня цей сервісний центр обслуговує до 500 відвідувачів), Ірина КОВПАШКО особисто переконалась у змінах, що сприяють більш комфортному одержанню послуг клієнтами Фонду:

для запобігання чергам утричі збільшено кількість робочих місць фахівців Фонду, облаштованих сучасною технікою, новими меблями для працівників і відвідувачів;

місця для прийому клієнтів забезпечені уніфікованими буклетами та флаєрами з актуальної для клієнтів тематики, є комп’ютер для роботи клієнтів у вебпорталі Пенсійного фонду;

пенсійні послуги, що надають фахівці, стандартизовано;

для осіб з інвалідністю забезпечено тактильну навігацію зі шрифтом Брайля, метроном, мнемосхему, кнопку виклику, пандус, інклюзивну санітарну кімнату, книгу з пенсійними правами, виготовлену шрифтом Брайля, сурдоперекладач;

для клієнтів з дітьми облаштований дитячий куточок;

зал очікування містить електронну чергу, зручні місця для відпочинку, телевізор, що транслює актуальні пенсійні новини, актуальний інформаційно-роздатковий матеріал з популярних сервісів Пенсійного фонду, кулер з водою, аптечку, в залі працюють адміністратори, які допомагають відвідувачу зорієнтуватись у питаннях, з якими він завітав до Пенсійного фонду, і оперативно вирішити їх;

персонал має уніформу в корпоративному стилі з бейджами з ім’ям і посадою спеціаліста, що дозволяє клієнту відрізнити фахівця Фонду від відвідувача і мати можливість ідентифікувати спеціаліста, що надає йому послугу;

у залі встановлено відеоспостереження.

Ірина Василівна, поспілкувавшись зі спеціалістами з питань як організації робочих процесів, так і подальшого вдосконалення умов, способів і якості надання пенсійних послуг населенню, переконалась, що осучаснення підходів до надання послуг клієнтам і створені комфортні умови для обслуговування клієнтів сприяють наданню кращої якості сервісів від Пенсійного фонду його клієнтам.

Крім того, Ірина КОВПАШКО відвідала сервісний центр Пенсійного фонду Сумщини, що обслуговує пенсіонерів силових структур, який у 2019 році одержав змогу обслуговувати клієнтів у приміщенні з 1 поверхом, що, беззаперечно, зручніше і доступніше відвідувачам, в якому, крім зали обслуговування за єдиними стандартами, згідно з останніми вимогами державних будівельних норм збудовано пандус і санітарну кімнату для осіб з інвалідністю; а також оновлені за стандартами Пенсійного фонду Недригайлівський та Роменський сервісні центри.

1 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 2 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 3 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 4 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 5 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 6 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 7 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 8 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 9 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 10 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 11 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 12 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 13 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 14 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 15 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 16 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 17 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 18 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 19 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 20 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 21 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ 23 2 - СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ СУМЩИНИ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДВІДАЛА ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

background Layer 1