Пропустити навігацію

Результати моніторингу розгляду звернень за І півріччя 2019 року

Результати моніторингу розгляду звернень, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Сумській області за І півріччя 2019 року

№ з/п   За звітний перод За відповідний звітний період минулого року +,- %
1 Категорії        
  Герої Соціалістичної Праці, Герої
Радянського Союзу, Герої України
 
0 0 0                           –    
  інваліди Великої Вітчизняної війни 17 25 -8                          68  
  учасники бойових дій 108 59 49                        183  
  учасники війни 45 218 -173                          21  
  інваліди, учасники ліквідації наслідків
аварії на ЧАЕС
395 500 -105                          79  
  інваліди інших категорій  671 1 155 -484                          58  
  діти війни 202 320 -118                          63  
  Матері-героїні 4 12 -8 –                          3  
  багатодітні сімї 30 49 -19                          61  
  військовослужбовці 901 2 149 -1 248                          42  
  державні службовці 189 222 -33                          85  
  інші 8 285 8 072 213                        103  
2 Питання        
  визначення права на пенсію 282 180 102                        157  
  призначення та перерахунку пенсії 3 376 3 922 -546                          86  
  підвищення розміру пенсії 2 628 2 365 263                        111  
  роз’яснення діючого пенсійного
законодавства
1 730 2 513 -783                          69  
  отримання пенсії за фактичним місцем проживання 14 18 -4                          78  
  виплата допомоги на поховання 28 78 -50                          36  
  внесення змін до діючого пенсійного
законодавства
83 101 -18                          82  
  виконання рішення суду 340 586 -246                          58  
  корупційні діяння 0 0 0                           –    
  скарга на дії посадових осіб 0 0 0                           –    
  подяка 5 5 0                        100  
  інші 2 361 3 013 -652                          78  
3 Результати розгляду        
  вирішено позитивно 60 26 34                        231  
  відмовлено у задоволенні 0 55 -55                           –    
  скеровано за належністю 12 8 4                        150  
  надано роз’яснення 10 482 12 516 -2 034                          84  
  в стадії розгляду 293 176 117                        166  
  розглянуто, надано відповідь з
порушенням термінів виконання
0 0 0                           –    
background Layer 1