ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС – ЦЕ ПРОСТО І ЗРУЧНО!
Електронний підпис – аналог особистого підпису клієнта, виконаний у вигляді спеціального файла, захищеного особистим паролем.
Отримати безкоштовний електронний підпис можна:
📌звернувшись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП), повний перелік доступний за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry
📌онлайн, якщо Ви користувач онлайн-банкінгу
📌разом з електронним пенсійним посвідченням.
За наявності електронного підпису на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду Ви зможете:
✅подати заяву на призначення “ПЕНСІЇ В ОДИН ДОТИК” (на вебпорталі елетронних послуг Пенсійного фонду в Особистому кабінеті потрібно обрати розділ «Заява на призначення пенсії», далі – заповнити запропоновану анкету і прикріпити до заяви скан-копії необхідних для призначення пенсії документів);
✅скористатися ПЕНСІЙНИМ КАЛЬКУЛЯТОРОМ для обчислення розміру майбутньої пенсії;
✅ознайомитися з інформацією про свої трудові відносини за даними звітних відомостей роботодавця та сплачені страхові внески з 1998 року в ЕЛЕКТРОННІЙ ТРУДОВІЙ КНИЖЦІ;
✅отримати про себе відомості з Реєстру застрахованих осіб (РЗО) Пенсійного фонду України;
✅отримати дані страхувальника з Єдиного реєстру страхувальників;
✅отримати дані з Електронного реєстру листків непрацездатності;
✅подати заяву на внесення змін до електронної пенсійної справи;
✅отримати послугу надання довідок, дійсність яких підтверджується QR-кодом;
✅переглянути звітні відомості, подані до Пенсійного фонду, та стан їх оброблення;
✅подати і переглянути Ваші звернення та скарги до органів Пенсійного фонду.
Нагадаємо❗️Щоб скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду, необхідно:
1. Зайти на вебпортал за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua.
2. Натиснувши «Вхід» (у верхньому куті праворуч), авторизуватись за допомогою ЕЦП в Особистому кабінеті.
3. В меню Особистого кабінету обрати потрібну послугу.