Пропустити навігацію

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ

На період карантину, встановленого в Україні з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19, роботодавці Сумщини можуть скористатися КАБІНЕТОМ СТРАХУВАЛЬНИКА на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Тут, зокрема, вони отримають доступ до даних електронних трудових книжок своїх працівників для обрахунку лікарняних.

Як отримати довідку про трудовий і страховий стаж працівника?
1. Зайти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою ЕЦП.
2. Обрати «Запити на отримання електронних документів», потім ‒ «Довідка про трудовий стаж і страховий стаж» (ОК-7).
3. Заповнити «Новий запит на отримання інформації про співробітника».
4. Підписати дані страхувальника і надіслати запит до Фонду.
5. Переглянути стан розгляду звернення можна в пункті «Статус звернення» розділу «Звернення».
6. Після оброблення звернення роботодавцю буде надіслано PDF-документ і електронний документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом ПФУ, який є аналогом паперового документа, отриманого у відділенні Пенсійного фонду.

Яка інформація міститься в КАБІНЕТІ СТРАХУВАЛЬНИКА?
розрахунок суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника;
стан сплати ЄСВ;
дані про заборгованість підприємства з ЄСВ;
перелік застрахованих осіб, у яких не зарахований страховий стаж;
стан подання звітів зі сплати ЄСВ;
інформація про стан опрацювання звітів зі сплати ЄСВ та рекомендації щодо усунення неточностей.

Vydeopublykatsyya dlya sotssetej 1080x1080 pyks 1 - РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ

background Layer 1