ЧИ МОЖНА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ ОНЛАЙН?
Пенсіонери, зареєстровані на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду, мають можливість подати заяву про внесення змін до своєї пенсійної справи в режимі онлайн.
Для цього потрібно, завчасно підготувавши скан-копії документів, що свідчитимуть про внесення/зміну/уточнення даних, в Особистому кабінеті на вебпорталі заповнити відповідну анкету та прикріпити до неї зазначені документи.
Функція «Внесення змін до пенсійної справи» доступна у розділі «Щодо пенсійного забезпечення» меню ліворуч в Особистому кабінеті.
Внесення змін до пенсійної справи передбачає подання:
✅ заяви про зміну способу виплати пенсії;
✅ заяви на зміну виплатних реквізитів;
✅ заяви на виділення долі в пенсії у зв’язку з втратою годувальника;
✅ заяви на поновлення виплати;
✅ заяви про зміну стану перебування в закладах держзабезпечення;
✅ заяви на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні;
✅ заяви про зміну особистих даних пенсіонера;
✅ запиту електронної пенсійної справи.
📌 Для отримання повідомлень про опрацювання звернення необхідно надати згоду на дистанційне інформування. Докладніше про це за посиланням:
https://www.facebook.com/…/a.226835674556…/647630979143541/…
📌 Як переглянути пенсійну справу в режимі онлайн, дізнайтесь тут:
https://www.facebook.com/…/a.226835674556…/653207451919227/…
📌 Інша актуальна і корисна інформація з питань пенсійного забезпечення та роботи Пенсійного фонду Сумщини доступна за посиланням: