Пропустити навігацію

ЧИ МОЖНА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ ОНЛАЙН?

Пенсіонери, зареєстровані на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду, мають можливість подати заяву про внесення змін до своєї пенсійної справи в режимі онлайн.

Для цього потрібно, завчасно підготувавши скан-копії документів, що свідчитимуть про внесення/зміну/уточнення даних, в Особистому кабінеті на вебпорталі заповнити відповідну анкету та прикріпити до неї зазначені документи.

Функція «Внесення змін до пенсійної справи» доступна у розділі «Щодо пенсійного забезпечення» меню ліворуч в Особистому кабінеті.

Внесення змін до пенсійної справи передбачає подання:
 заяви про зміну способу виплати пенсії;
 заяви на зміну виплатних реквізитів;
 заяви на виділення долі в пенсії у зв’язку з втратою годувальника;
 заяви на поновлення виплати;
 заяви про зміну стану перебування в закладах держзабезпечення;
 заяви на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні;
 заяви про зміну особистих даних пенсіонера;
 запиту електронної пенсійної справи.

📌 Для отримання повідомлень про опрацювання звернення необхідно надати згоду на дистанційне інформування. Докладніше про це за посиланням:

https://www.facebook.com/…/a.226835674556…/647630979143541/…

📌 Як переглянути пенсійну справу в режимі онлайн, дізнайтесь тут:

https://www.facebook.com/…/a.226835674556…/653207451919227/…

📌 Інша актуальна і корисна інформація з питань пенсійного забезпечення та роботи Пенсійного фонду Сумщини доступна за посиланням:

https://www.pfu.gov.ua/sm/category/prestsentr/novini/

Zminy v pens spravi - ЧИ МОЖНА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ ОНЛАЙН?

background Layer 1