Пропустити навігацію

ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

Із упровадженням в Україні карантину, для мінімізації ризику захворювання на COVID-19, фахівці відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) Пенсійного фонду Сумщини перейшли на дистанційний режим спілкування з клієнтами.

Спеціалісти надають відповіді та вичерпні роз’яснення з питань пенсійного забезпечення за телефонами «гарячих» ліній. Водночас вони пропонують клієнтам використовувати сучасні пенсійні онлайн-сервіси: розповідають про їх переваги, допомагають зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду та зорієнтуватися в його можливостях, налаштувати SMS-інформування від Пенсійного фонду, скористатися пенсійним мобільним додатком.

Для оволодіння ґрунтовними знаннями з питань пенсійного забезпечення та набуття досвіду ефективної взаємодії з клієнтами, спеціалісти сервісних центрів постійно проходять тренінги, спрямовані на підвищення їх компетентності. І період карантину не став винятком – нині навчання відбувається в онлайн-режимі.

Нагадуємо! Наразі фахівці Пенсійного фонду Сумщини надають послуги лише з невідкладних питань, пов’язаних з оформленням документів для допомоги на поховання. Водночас у клієнтів є можливість дистанційно звернутися до Пенсійного фонду Сумщини.

Pidvyshhuyemo - ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

 

 

background Layer 1