Пропустити навігацію

СТАН РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ на 01.01.2020

Штатна чисельність працівників Фонду області станом на 01.01.2020 становить 700 штатних одиниць, фактично працює 647 осіб. Укомплектованість кадрами становить 92,4%.

Kadry 1 - СТАН РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ на 01.01.2020 Kadry 2 - СТАН РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ на 01.01.2020

 

95,5%, або 618 працівників органів Фонду області є державними службовцями.

Переважна більшість працюючих державних службовців – 564 особи (або 91,3%) – жінки, чоловіки складають 8,7% (54 особи).

За віковими групами працівники Пенсійного фонду в Сумській області розподілені так:

 

 

 

Чоловіків (державних службовців) Жінок (державних службовців) Всього (державних службовців)
До 35 років 19 (35,2%) До 35 років 118 (20,9%) До 35 років 137 (22,2%)
36-45 років 20 (37,0%) 36-45 років 235 (41,7%) 36-45 років 255 (41,2%)
46-55 років 13 (24,1%) 46-55 років 168 (29,8%) 46-55 років 181 (29,3%)
56-60 років 2 (3,7%) 56-60 років 42 (7,4%) 56-60 років 44 (7,1%)
60 років і старші 60 років і старші 1 (0,2%) 60 років і старші 1 (0,2%)

 

За рівнем та напрямом освіти:

серед керівників вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста має 81 особа (100%);

серед інших державних службовців вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста має 494 особи (92,0%), за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра та молодшого спеціаліста 43 особи (8,0%).

Профільну економічну освіту мають 450 державних службовців (72,8%), юридичну – 61 особа (9,9%), технічну – 69 осіб (11,2%), гуманітарну – 33 особи (5,3%), 5 осіб (0,8%) мають ступень магістра державного управління.

Протягом 2019 року в головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області проведено 545 конкурсів на заміщення посад державної служби, з них 73 конкурси – на посади категорії “Б”, 472 конкурси – на посади категорії “В”. За результатами конкурсів визначено 399 переможців (з них 42 – категорія “Б”, 357 – категорія “В”).

Kadry 3 - СТАН РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ на 01.01.2020

У зв’язку з реорганізацією територіальних органів Пенсійного фонду України в 2019 році з управлінь Фонду області звільнилось 125 державних службовців, з них 118 – за ініціативою суб’єкта призначення (скорочення чисельності та штату працівників). З головного управління протягом звітного періоду звільнено 54 особи, з них 33 – державних службовця. За ініціативою державних службовців або за угодою сторін звільнено 18 осіб (або 54,6%), за ініціативою суб’єкта призначення – 7 державних службовців (або 21,2%), з інших причин – 8 осіб (або 24,2%). Загальна плинність кадрів на 01.01.2020 становить 8,3%, що на 7,3% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (15,6% станом на 01.01.2019). Серед державних службовців плинність кадрів зменшилась на 8,9%, з 14,2% станом на 01.01.2019 до 5,3% станом на 01.01.2020.

З метою поглиблення рівня знань та удосконалення практичних навичок у роботі протягом січня – грудня 2019 року пройшли підвищення кваліфікації на базі навчально-методичного центру Державного підприємства “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України” 21 державний службовець, з них 10 державних службовців категорії “Б”. 3 державних службовця категорії “Б” пройшли навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців; 26 державних службовців управління контрольно-перевірочної роботи, 20 державних службовців управління застосування пенсійного законодавства, 14 державних службовців управління з питань виплати пенсій, 18 державних службовців управління інформаційних систем та електронних реєстрів підвищили кваліфікацію за програмами тематичних короткострокових семінарів у Сумському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, 13 державних службовців – в Центрі професійної та післядипломної освіти Сумського державного університету.

Kadry 4 - СТАН РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ на 01.01.2020

886 державних службовців пройшли навчання на онлайн-курсах платформи “Прометеус” – “Декларуй доброчесно”, “Конфлікт інтересів: треба знати”, “Взаємодія органів державної влади з громадськістю”, “Управління персоналом на державній службі” з отриманням відповідних сертифікатів.

 

 

background Layer 1