ДО ВАШОЇ УВАГИ ТЕЛЕФОНИ «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ»
Через запровадження карантинних заходів та зниження соціальної активності клієнти Пенсійного фонду Сумщини мають можливість вирішувати питання, зокрема, в телефонному режимі. Так, кількість дзвінків на телефони «гарячих ліній» Пенсійного фонду Сумщини з початку квітня склала 2761. Найбільше дзвінків надійшло до Центрального (495), Конотопського (284) та Шосткинського (254) відділів обслуговування громадян.
📌Фахівці Фонду надають компетентні відповіді та консультації додзвонювачам, в тому числі щодо можливості отримати пенсійні послуги на вебпорталі електронних послуг: portal.pfu.gov.ua.
Наразі дистанційний режим спілкування з Пенсійним фондом Сумщини – найкращий спосіб з’ясувати потрібні питання, не наражаючи себе на небезпеку захворювання на COVID-19.
Користуйтеся пенсійними онлайн-сервісами, бережіть себе і своїх близьких! Міцного здоров’я!